ULUBIEŃCY GRUDNIA: ANIME

11:01

Cześć kochani! Przygotowałam dla Was nową dawkę moich ulubieńców miesiąca. Mam nadzieję, że to, co tutaj przedstawię Wam się spodoba i w jakiś sposób nawet polecę Wam kilka fajnych tytułów. Enjoy!

Chciałam jeszcze przeprosić za moją nieobecność, ale mam zepsuty komputer i bardzo trudno mi się pisze, poza tym wydarzenia z tego miesiąca wywołały u mnie niechciane skutki. Jeszcze raz przepraszam!

   1. ULUBIONE ANIME:

W grudniu obejrzałam tylko jedną serię, ponieważ nie miałam czasu. Jest to druga część NANBAKA. Już kiedyś pisałam tutaj o tym anime, ale po prostu muszę do niego wrócić, bo to jest jedno z moich ulubionych.
Ta część opowiada również o tych samych bohaterach (Jyugo, Rock, Nico i Uno), których przygody tym razem toczą się wokół jednej, nowej postaci. Nie chcę zdradzać zbyt wielu szczegółów, ale po tak chaotycznej serii nie spodziewałam się, że pojawi się jeden, główny wątek. Prawdopodobnie będzie on kontynuowany w trzeciej części serii, czego już nie mogę się doczekać.





   2. ULUBIONY OPENING:

Na tym miejscu znajduje się opening do anime "Ouran High School Host Club." Piosenka według mnie jest świetna. Oglądałam to anime w 2014 roku i pamiętam jak z siostrą śpiewałyśmy anime. Nadal pamiętam słowa i często sobie podśpiewuję. Piosenka jest bardzo chwytliwa i miło się jej słucha, oddaje cały nastrój anime.





   3. ULUBIONY ENDING:

Chyba w tym miesiącu będzie to ending do anime "Brothers Conflict." Ending jest wykonywany przez aktorów głosowych wszystkich postaci, którzy byli "adoratorami", czyli braćmi (i zwierzaczkiem) głównej bohaterki. Bardzo pasuje do całej serii. Nadal często do niego wracam, bo miło się go słucha. 






  4. ULUBIONA POSTAĆ:


W tym miesiącu koronę mojej ulubionej postaci dostaje Yuri Plisetsky z anime "Yuri on Ice!!!" Ostatnio zebrało mnie na powrót do tego anime i przypomniała mi się tak wspaniała postać, jaką jest właśnie Yurio. 
Jest on 15-letnim chłopcem, Rosjaninem, który odbywa swój pierwszy turniej w sekcji seniorów. Jest pamiętny, ponieważ pamięta niespełnioną obietnicę Victora, za co również obwinia Katsukiego. Jest cyniczny, arogancki i ironiczny, nie trzyma języka za zębami, ale to czyni go bardzo oryginalną postacią. Oczywiście, że ma w sobie uczucia, które powoli zaczyna odkrywać jego nowy przyjaciel, Otabek Altin. Jest bardzo kobiecy, o czym świadczy jego figura i uczesanie, przez co nazywany jest Rosyjską Wróżką lub Kotkiem. Yuri jest uznawany za najlepszego łyżwiarza, zaraz po Victorze Nikiforovie.






To na tyle z moich ulubionych z tego miesiąca. Pamiętajcie, że pojawi się jeszcze wersja z k-popem!

do następnego ♥

haruka x

You Might Also Like

0 komentarze