MARGINAL#4: KISS KARA TSUKURU BIG BANG

20:54

Dziś przychodzę do Was z nowym anime, które zaczęło być emitowane stosunkowo niedawno, ponieważ pojawiły się dopiero cztery odcinki.

Anime Marginal#4: Kiss Kara Tsukuru Big Bang zostało adaptacją gry powstałej w 2014 roku pod nazwą Marginal#4 Idol of Supernova. 

Czterech siedemnastolatków rozpoczyna swoją przygodę w show-biznesie, formując grupę idoli – tytułową Marginal#4. Energiczny i zadziorny Atom Kirihara oraz opanowany, inteligentny Rui Aiba stanowią swoje przeciwieństwa, ale dzięki temu dopełniają się nawzajem. Zawsze modnie ubrany L Nomura wyróżnia się sprytem, natomiast jego brat bliźniak, R Nomura, to lider grupy i najbardziej koleżeński chłopak z tej czwórki. Razem chcą dotrzeć na szczyt i podbić serca fanek. Na swojej drodze spotkają dwóch dziewiętnastolatków, tworzących Lagrange Point, oraz trzyosobową grupę młodszych idoli – Unicorn Jr. (źródło)


Sam opis anime bardzo mnie zachęcił. Występują w nim chłopcy, a ja jako typowa dziewczyna bardzo lubię anime z ładnymi, uroczymi chłopcami, którzy podrywają siebie na wzajem (you know what i mean). Samo anime jest bardzo zabawne, bardzo miło się je ogląda.

Relacja chłopców w stosunku do siebie jest świetna. Potrafią się dogadać mimo, iż czasem zdarzają im się drobne sprzeczki. Są w wieku dojrzewania, wiec wiadomo, że trochę trudniej radzą sobie z pewnymi sprawami, ale mogą na sobie polegać. Od tego są przyjaciele, prawda? Widać też, że bardzo im na sobie zależy. Od razu można zauważyć, że R i L darzą się większym uczuciem, co często możemy wywnioskować z dwuznacznych wypowiedzi zielonowłosego. Atom i Rui również nie są wobec siebie obojętni. 

Kreska według mnie jest znakomita. Nie dostrzegłam zbyt wielu błędów. Bardzo przyjemnie się ogląda to anime, właśnie ze względu na kreskę, która nie razi w oczy niedoskonałością. Aż chce się patrzeć! Bardzo dokładnie widać każdy ruch bohatera, tym bardziej podczas występów na scenie. Wówczas czuję się, jakbym oglądała livestream z jakiegoś koncertu.

Muszę przyznać, że postacie różnią się nieco od tych z gry. Są przede wszystkim dokładniejsze i tak jakby "ładniejsze", bardziej kawaii. Myślę, że zrobiono tak, aby przyciągnąć większą uwagę ze strony dziewczyn, które lubią oglądać ładnych chłopczyków w dwuznacznych sytuacjach.


Ścieżka dźwiękowa w serii również jest bardzo przyjemna. Piosenki są dynamiczne, utrzymane w różnych stylach, nie ograniczając się do jednego, konkretnego. Zapraszam do przesłuchania jednej z piosenek tytułowych bohaterów:



Mam nadzieję, że moja recenzja Wam się spodobała, a teraz zapraszam Was do obejrzenia traileru do anime, a także do własnej recenzji :) Bardzo, bardzo gorąco Wam to polecę, bo na prawdę warto. Mam nadzieję, ze przekonacie się do tego anime i napiszecie w komentarzu, czy dzięki mojej recenzji je obejrzeliście, a jeśli tak - to jakie są wasze odczucia.



Moja ocena: 10/10

Zaszczycę Was też kilkoma gifami z anime:




Do następnego!

haruka x

+ jeśli spodobał Wam się mój post, skomentujcie go ♥

You Might Also Like

1 komentarze