COMEBACK NCT DREAM

20:56

Cześć!

Dziś umilę Wam wieczór nowiutkim comebackiem naszych słodkich cukiereczków, których możemy również kojarzyć pod nazwą NCT DREAM. Jest to trzeci unit NCT, powstały 8 sierpnia 2016 roku, w którego skład wchodzą: Mark, Renjun, Jeno, Haechan, Jaemin, Chenle i Jisung.


Chłopcy wrócili do nas 8 lutego, czyli zaledwie kilka dni temu.

Od razu muszę przyznać, że piosenka jak dla mnie nie brzmi zbyt dobrze. Ani trochę nie uderzyła w moje gusta, ponieważ brzmi zbyt słodko, jakby na siłę ktoś próbował zrobić z piosenki dla przedszkolaków, coś w stylu nastolatków. Jeśli ktoś potrzebuje cukru do herbaty - tutaj jest go pełno.

Pomysł na teledysk? Jak dla mnie chujowy. Głupie jest to, że chłopcy w wieku od 15 do 17 lat zakochują się w sporo starszej nauczycielce, dosłownie dostając bzika na jej punkcie. Nie chcę nic mówić, ale gdyby nauczycielka odwzajemniła uczucia jednego z naszych panów, miałaby problemy z policją. Jednak na koniec na nieszczęście (lub szczęście) chłopaków okazuje się, że nauczycielka ma już kogoś. Liczyłam na coś zupełnie innego. 

Sam koncept jest w porządku, podobają mi się stroje chłopaków. Jednak boli mnie to, że starają się zrobić z nich przesłodzone dzieciaczki, co samo w sobie nie wpływa dobrze na ich renomę. Większość osób po prostu naśmiewa się z nich twierdząc, że są bardzo niedojrzali i wyglądają jak dzieci wzięte żywcem z podstawówki. Mogliby odpuścić sobie uroczo-szkolny koncept i zrobić coś własnego, by zamknąć buzię hejterów i pokazać, że oni także potrafią mieć pazur.

Jak dla mnie całość wypada słabo. Porównując z pozostałymi dwoma unitami NCT, NCT Dream wypada najgorzej z ich wszystkich. Próbują z nich zrobić przesłodzone dzieciaczki, by przyciągnąć młodszych fanów zespołu, a także stanerki uroczych konceptów. Jednak wydaje mi się, że lepiej by było, gdyby NCT Dream było czymś nowym, czego nie miał jeszcze żaden zespół, a nie kolejnym bandem, który wypali się po roku ze względu na brak zainteresowania.

Z mojej strony to wszystko. Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja recenzja i zapraszam Was do obejrzenia teledysku.


Moja ocena: 2/10

Do następnego!! ♥

haruka x

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze