COMEBACK BTS - SPRING DAY

22:13

Cześć ♥

Dziś zaszczycę Was świeżutkim comebackiem chłopców z Bangtan Boys. BTS wrócili do nas zaledwie wczoraj z piosenką "Spring Day", jednocześnie pobijając rekord wyświetleń pod MV w ciągu 24 godzin.

Bangtan Boys (BTS) to grupa siedmiu chłopaków, która zadebiutowała 13 czerwca 2013 roku. Szybko stali się jednym z najpopularniejszych zespołów, co jest zasługą ich bardzo ciężkiej pracy. W skład bbandu wchodzą: Rap Monster, Suga, Jimin, J-Hope, Jin, V i Jungkook.


Od razu przyznam, że nie takiej piosenki spodziewałam się po BTS. Jak wszyscy wiemy, BTS są zespołem hip-hopowym, ale od jakiegoś czasu możemy dostrzec o wiele więcej rytmów popowych. Nie, ze mi się nie podoba, po prostu przyzwyczaiłam się do starej wersji BTS i teraz dość trudno pogodzić mi się z tym, ze powoli zaczynają przekształcać się w zespół popowy. Jednak mimo wszystko, piosenka wpadła mi w ucho. Bardzo przyjemnie się jej słucha i muszę szczerze przyznać, ze popłakałam się podczas przesłuchiwania jej. Boli mnie tylko to, że J-Hope nie zaśpiewał w piosence żadnego najmniejszego słówka, ale nie zapominajmy, że w innych piosenkach ma bardzo dużo tekstu.

Oczywiście nie zapominajmy o MV, które jak zwykle jest pieprzonym sztosem, ALE TYM RAZEM PRZEBIŁO DOSŁOWNIE WSZYSTKO. Nie dość, że idealnie dopasowało się pod słowa piosenki to jeszcze chłopcy wyglądają w nim po prostu i d e a l n i e. Nigdy nie domyśliłabym się, że moze być coś bardziej tajemniczego od chociażby BS&T lub RUN. Bardzo mnie tym zaskoczyli i to jest ogromny plus, bo nawet po teaserze nie spodziewałabym się takiego wspaniałego teledysku.

Comeback jest po prostu idealny. Nie ma w nim niczego przesadzonego, chłopcy są w pewien sposób naturalni, ponieważ nie bawią się w przebieranki za bodajże książąt z bajki. Są ubrani tak, jak zapewne ubierają się na co dzień. Nie ma tam nic przesadzonego. Wszystko jest w pewien sposób wytonowane, co czyni koncept jeszcze bardziej neutralnym, dostosowanym do tematyki piosenki i teledysku.

Oczywiście nie mogło zabraknąć teorii spiskowych, dotyczących teledysku. Sami Rap Monster i Suga przyznali, że w "Spring Day" jest po części ukazana historia ich życia.  Inni uważają, ze MV jest hołdem w kierunku ofiar, które zginęły w katastrofie promu  (Korea, 2014). Zginęło wówczas 200 osób, a 9 z nich było studentami. Nie jestem pewna, czy ta teoria jest prawdziwa, więc nie będę się dłużej nad nią zastanawiać. Nie chcę wprowadzić Was w błąd.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja, ponieważ ja czułam się świetnie przy pisaniu tego. Najbardziej lubię takie teledyski, przy których nie trzeba dużo mówić, bo wszystko jest jasne i klarowne.

Moja ocena: 10/10

Zapraszam Was do obejrzenia teledysku i własnej oceny ♥


Do następnego! ♥

haruka x

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze