COMEBACK EXO

21:51

Dziś postanowiłam wstawić post dotyczący comebacku EXO, który miał miejsce wczoraj, a dokładniej to 18 grudnia.

Pisałam już tu wcześniej o EXO, więc uraczę Was tylko memem, który nijak ma się do dzisiejszego tematu XD

Dobra to by było głupie.


Dzisiaj zajmuję się recenzją piosenki i MV do For Life. Okej muszę przyznać, ze nie spodziewałam się takiego szitu, jakim to jest. W ogóle mi się to nie spodobało, a jedyną dobrą rzeczą jaka się w tym MV przytrafiła to Chanyeol i jego wygląd aniołka.

Piosenka nie zaspokoiła moich wymagań, a raczej bardziej tego, czego się spodziewałam. Od razu muszę wspomnieć, że nie lubię ballad, od razu przy nich ziewam. Racja, czasem mam taki dzień, że chciałabym posłuchać czegoś spokojnego, ale to bardzo bardzo bardzo rzadko.

NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA O CO IM CHODZIŁO, TWORZĄC TO MV. Nie wiem co o tym napisać, bo tak szczerze to moja inwencja twórcza dziś jest na poziomie -12713772 i nie chcę się jakoś specjalnie wygłupić, ale chyba większość z Was miało totalnego mindfucka oglądając to. Może i jest w tym jakiś głębszy sens, ale tak szczerze to zapewne i tak nie pasuje do całej piosenki. Wkurzyło mnie także to, ze w teledysku nie występują wszyscy członkowie bandu, a niektórzy nie posiadają nawet ani jednej linijki tekstu - przynajmniej tyle udało mi się zauważyć do tej pory.

Jak już wspominałam, najlepszą rzeczą i jedyną dobrą w tym wszystkim jest Chanyeol i jego nieziemski wygląd. Nie chodzi o to, ze jest on moim biasem, czy dyskryminuję innych. Po prostu uważam, że wykonał swoją pracę najlepiej. Oczywiście, że każdy z chłopaków wykonał kawał dobrej roboty i chwalę ich za to, bo uważa, że gdyby nie oni to ten teledysk byłby totalną klapą.

Myślę, że na tym zakończę swoją recenzję, ponieważ jeszcze chwilka i zacznę używać niecenzuralnych słów, a to byłoby dość niekompetentne z mojej strony.

Moja ocena: 3/10 spodziewałam się czegoś zupełnie innego

Zostawiam Wam dalszą ocenę i proszę, nie sugerujcie się tym, co tutaj napisałam, bo to tylko moje zdanie i moje odczucia ♥


Do następnego! ♥

haruka x


You Might Also Like

2 komentarze