COMEBACK BIGBANG

19:59

O rzesz w mordkę.


Jedynie tyle mogę powiedzieć o comebacku Bigbang, który miał miejsce w poniedziałek, a dokładniej to 12 grudnia bieżącego roku. Wyszły dwa MV's, ale dziś zrecenzuję tylko jeden (co do drugiego nie jestem pewna). Będzie to teledysk do "FXXK IT", piosenki z pełnej wersji albumu MADE. 
Jak zwykle, pozwólcie mi przedstawić chłopaków po krótce.

Bigbang to pięcioosobowy zespół, który zadebiutował w 2006 roku. W skład bandu wchodzą: G-Dragon, T.O.P. Seungri, Daesung i Taeyang. Niedawno zespół obchodził swoją dziesiątą rocznicę. 


Okej, przejdźmy do recenzji.

Na początku muszę odnieść się do samej piosenki. Nutka od razu wpadła mi w ucho, przyjemnie się jej słucha i nie ukrywam, ze idealnie trafiła w moje gusta. Tae idealnie poradził sobie ze swoją zwrotką, która była w języku angielskim. Muszę przyznać, że cieszę się z tak dużej ilości jego głosu w tej piosence, ponieważ moim zdaniem pasuje do niej idealnie.

Sam teledysk uważam za złoto i diamenty, pieprzone dzieło sztuki. Wielu osobom nie podoba się filtr, choć mi on nie przeszkadza. Nadaje tylko klimatu. Cieszę się, że chłopcy dobrze się bawili podczas nagrywania MV, bo ich szczęście jest dla mnie najważniejsze.  Może i cały teledysk nie przedstawia żadnej konkretnej fabuły to i tak jest świetny. Chłopcy robią to, co jest dla nich ciekawe i dobre, śmieją się i spędzają razem czas na różne sposoby.

Nie ukrywam, ze każdy z chłopaków wyglądał bajecznie. Najbardziej jednak spodobał mi się Jiyong i nie zamierzam w żaden sposób tego tuszować. Uważam, że wyglądał w MV najlepiej ze wszystkich chłopaków, choć oczywiście cała reszta także wyglądała bardzo dobrze. O dziwo bardzo spodobał mi się Daesung, co było dla mnie ogromnym zdziwieniem. Nie wiem dlaczego, ale nigdy wcześniej nie dostrzegałam go w ten sposób. Dae według mnie wyglądał świetnie, a ten kolor bardzo do niego pasuje. 

Samo wykonanie teledysku jest jak zwykle bardzo profesjonalne. Nie ma nawet mowy o jakichkolwiek wpadkach, związanych z nagrywaniem, złym cięciem lub po prostu nieuwagą. Chłopcy są naturalni, wszystko wygląda bardzo naturalnie. Nie mam zastrzeżeń.


Moja ocena: 10/10 + 1 za Jiyonga ♥

Mam nadzieję, że spodobała się wam moja recenzja. Jeśli nie jesteście przekonani to obejrzyjcie MV, które bbb polecam.



To tyle z mojej strony ♥

Do następnego!!

haruka x

+ kocham bigbang bbb mocno ♥

 ps. jeśli mój blog się wam podoba, polećcie go znajomym, będę bardzo wdzięczna ♥

You Might Also Like

0 komentarze