COMEBACK SEVENTEEN

21:47

Cześć kochani ♥

Chciałabym Wam od razu podziękować za 100 wyświetleń pod postem o comebacku Bigbang. To dla mnie bardzo ważne, ponieważ założyłam tego bloga miesiąc temu i już odnosi bardzo duże sukcesy. Jeszcze raz bardzo bardzo Wam dziękuję! ♥

Dziś zajmę się comebackiem SEVENTEEN, który przypadł na 4 grudnia z piosenką "BOOMBOOM". Przyznam, że miałam napisać tego posta znacznie wcześniej, ale nie miałam czasu, a potem niestety zachorowałam.

Band zadebiutował w zeszłym roku i szybko stał się bardzo popularny. W skład całego bandu wchodzą: S.Coups, Jeonghan, Joshua, Jun, Hoshi, Wonwoo, Dino, Woozi, DK, Mingyu, The8, Vernon i Seungkwan. Grupa dzieli się także na trzy podgrupy, ale to nie jest dziś takie ważne. 


Nie wiem za bardzo co napisać, ponieważ nie interesuję się zbytnio tym zespołem i jeśli popełnię jakiś błąd to proszę, poprawcie mnie. 

Sama piosenka nie uderzyła stuprocentowo w moje gusta, ale bardzo spodobało mi się to połączenie delikatnych głosów wokali z rapem. Pasuje to do siebie idealnie, jednak całe połączenie wraz z muzyką nie hitnęło mnie aż tak bardzo.

Jednak bardzo, ale to bardzo bardzo spodobała mi się choreografia przedstawiona w MV. Od razu przykuła moją uwagę, co jest dla mnie dużym zdziwieniem, bo rzadko kiedy się to zdarza. Bardzo mi się podobają także zbliżenia na danego członka, który aktualnie śpiewa. Wtedy można dostrzec ich piękno i delektować się ich znakomitym wyglądem. 

Bardzo podobają mi się momenty w windzie. Według mnie, cały teledysk niesie ze sobą jakąś historię. Chłopcy na początku spotykają się, obmyślają plan, a potem ustawiają kamery w najmniej widocznych miejscach. Mają styczność również z wiązkami laserów i przebraniami. Wydaje mi się, że w tym teledysku wcielają się w szpiegów, którzy próbują wkraść się do budynku, a potem prawdopodobnie coś ukraść. Niestety nie jest im to dane, ponieważ jeden z nich włącza alarm, jednocześnie zmuszając pozostałych do ucieczki. Może w kolejnych teledyskach dowiemy sie o co chodzi?

Podsumowując:
Historia odegrana w tym MV bardzo mnie zaciekawiła, choć piosenka nie wpadła mi w ucho. Chciałabym ujrzeć kontynuację MV i mam nadzieję, ze się pojawi. 

Moja ocena: 8/10

Zapraszam do obejrzenia i Waszej oceny! ♥



Piszcie, jaki comeback/debiut lub jeden ze starszych MV chcielibyście, żebym zrecenzowała ♥

Do następnego!

haruka x



You Might Also Like

0 komentarze