COMEBACK DAY6 - I LOVED YOU

21:08

Cześć kochani!

Dziś chciałabym zająć się najnowszym comebackiem zespołu DAY6 i ich singlem - "I LOVED YOU", który ukazał się wczoraj wraz z MV.


Piosenka w sumie z jednej strony mi się spodobała, a z drugiej nie. Tak, ponieważ ma piękne słowa i naprawdę cudowne przesłanie, a nie, ponieważ nie lubię ballad i takie piosenki mnie po prostu nudzą. Jednak muszę przyznać, że piosenka jest sama w sobie piękna, a chłopaki poradzili sobie z nią świetnie. Nie dość, że są świetnymi muzykami, to na dodatek potrafią świetnie wcielić się w powierzoną rolę, wczuwając się w nią i dając z siebie 100%. 

Teledysk spodobał mi się o wiele bardziej, niż piosenka. Przedstawia kilka love story. Chłopak poznaje dziewczynę w autobusie, inny w kawiarni, a najlepsze jest to, ze w teledysku przedstawiona jest również miłość homoseksualna - dwóch mężczyzn do siebie. To niesamowite, że co raz więcej idoli nie boi się dawać tego do swoich dzieł, choć nie jest to tolerowane i pochwalane w wielu krajach. Cieszę się, że idole pomagają pokazywać ludziom, ze miłość jest miłością, nie ma nic złego w tym, ze to miłość między dwoma chłopcami, czy dwoma dziewczynami. Teledysk ma świetne wykonanie, przedstawia proste historie, które przy tej piosence wyglądają niesamowicie. Bardzo dobra robota.

Jeśli chodzi o koncept, zaliczyłabym go do delikatnego i emocjonalnego. Chłopcy w teledysku są delikatni, przeżywają nowe, sercowe zauroczenia, które opowiedziane są w piękny sposób w teledysku. Niby prosty koncept, a potrafi wywołać niesamowite emocje. Bardzo spodobał mi się ten pomysł, ponieważ delikatne wersje comebacków są zawsze takie cute, uwielbiam KAŻDY zespół w takiej wersji. Dodatkowo DAY6 wyglądali w tym MV zjawiskowo i nie da się tego ukryć.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 7/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze