ULUBIEŃCY SIERPNIA: KPOP

09:36

Dziś pojawiłam się z k-popową wersją ulubieńców miesiąca. Przypominam, ze wszystko może ulec zmianie, bo to dopiero moje pierwsze posty i sama nie wiem jak będzie to wszystko wyglądało. Zapraszam do czytania!



   1. ULUBIONA PIOSENKA:

Zdecydowanie ulubioną piosenką miesiąca zostaje "ICE ICE" HYUNY I YOOK JI DAM. Piosenka jest totalnie w stylu Hyuny, niegrzeczna i bardzo porywcza. W dodatku mocny głos Jidam dodaje piosence mocnego kopa. Jestem w niej zakochana od momentu, w którym ja usłyszałam.


   2. ULUBIONY MV:

Ulubionym teledyskiem będzie teledysk do piosenki "THE REAL" od N.FLYING. Teledysk jest bardzo zabawny i wakacyjny, więc z pewnością przywołuje wakacyjne wspomnienia, a wakacje już niestety dobiegły końca. Bardzo spodobał mi się marynarski koncept, który towarzyszył temu comebackowi. Wszystko zostało wykonane w niesamowicie zabawny i atrakcyjny sposób, co przykuwa wzrok.


   3. ULUBIONY COMEBACK:

To miejsce zdecydowanie będzie należeć do VIXX LR z singlem "WHISPER." Piosenka jest prześwietna, a teledysk jeszcze lepszy. Całe MV jest bardzo symboliczne, tajemnicze, przez co wywołuje niesamowite emocje, a chłopaki wyglądają w nim przecudownie. Nic, tylko oglądać. 




   4. ULUBIONE DANCE PRACTICE;

W tej kategorii wygrywa dance practice do "BANG BANG BANG" od BIGBANG. Układ jest dość łatwy, więc nawet początkowy tancerz sobie z nim poradzi. Przyznam, ze BIGBANG to mój uband, a piosenka jest jedną z moich ulubionych, dlatego dp tak bardzo mi się spodobało. W dodatku jest na takim poziomie trudności, że nawet ja jestem w stanie się go nauczyć.




   5. ULUBIONY IDOL:

W tym miesiącu mianem najulubieńszego idola mianuję ZICO z zespołu BLOCK B. Długo czekałam na moment, w którym w końcu będę mogła go tu dodać, bo kolejka moich biasów i wreckerów jest co raz większa.
ZICO, czyli Woo Jiho to raper i lider zespołu BLOCK B, który zadebiutował w 2011 roku. Swój solo debiut przypadł na rokn 2014 z singlem "TOUGH COOKIE", który nagrał razem z Donem Millsem.
ZICO jest osobą bardzo optymistyczna, która potrafi poprawić dzień przez swój uśmiech. Również potrafi wcielić się w każdą rolę, ponieważ aktorstwo przychodzi mu bardzo łatwo. Jest świetnym raperem, piosenkarzem, aktorem, liderem, modelem, idolem i przyjacielem. 



Jak na dziś to tyle. Z miesiąca na miesiąc będzie pojawiało się więcej podpunktów, do których mogę się odnieść, ale nie chciałabym Was zrazić na sam początek.

Do następnego!



haruka x

You Might Also Like

0 komentarze