DEBIUT SVT LEADERS - CHANGE UP

20:19

Cześć kochani!

Witam Was bardzo serdecznie po tej długiej przerwie! Chciałabym Was dziś zaprosić na posta poświęconego comebackowi SEVENTEEN, a dokładnie SVT LEADERS i piosence CHANGE UP.

SVT LEADERS to unit, powstały we wrześniu 2017 roku. Składa się z trzech członków: Woozi, S.Coups i Hoshi. Pierwsza piosenka tego unitu to "CHANGE UP", wydana 25 września 2017.


Piosenka bardzo mi się spodobała. Jest totalnie w moim stylu. Bardzo podoba mi się ten kontrast, ukazany między zwrotkami raperów, a zwrotką wokalisty. Zwrotki raperów są bardzo żywiołowe, od razu powodują uśmiech na twarzy i natychmiastową chęć tańca. Jednak zwrotki wokalisty są o wiele delikatniejsze, ale również wprawiają w niemały zachwyt, ponieważ głos ma przecudowny i bardzo przyjemnie się go słucha. Piosenka jest bardzo przyjemna i spodobała mi się za pierwszym przesłuchaniem. 

Teledysk spodobał mi się o wiele bardziej, niż piosenka i nie chodzi tu o piękne twarze (choć troszkę też, ale shh), ale również o samo wykonanie. Bardzo podoba mi się kolorystyka teledysku, która jest zróżnicowana. Teledysk jest dzięki temu bardzo kolorowy i wesoły. Większość scen była według mnie mistrzowska, bardzo spodobało mi się ich przedstawienie i wykonanie. Jestem pod wrażeniem tego, jak dobry teledysk można zrobić, posługując się w sumie najprostszymi rekwizytami. Jestem pewna, że ten teledysk na długo pozostanie moim ulubionym.

Cały koncept mnie po prostu urzekł. Nie jest jednorodny, jednak nie jestem pewna też, do jakich styli mogłabym ich zaliczyć. Na pewno będzie to street style z domieszką uroczego. Jednak musze z czystym sercem przyznać, ze chłopcy wyglądali w teledysku nieziemsko, a ich outfity same do mnie przemawiały.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 10/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze