COMEBACK EXO - POWER

18:19

Cześć kochani!

Chciałabym Was serdecznie zaprosić na mój nowy post na temat comebacku EXO i ich nowiuteńkiej piosenki - "Power."


Piosenka według mnie jest genialna. Bardzo mi się spodobała. Szybko wpada w ucho, ponieważ należy do piosenek wesołych, tanecznych. Bardzo przypomina piosenki z filmów akcji, które lecą w czasie jakiejś mega akcji. Bardzo podoba mi się partia Chanyeola, ponieważ jego rap za każdym razem mnie urzeka. Dla mnie ta piosenka jest świetna i bardzo pasuje do EXO, zresztą jak cały koncept, o czym powiem potem. 

Cały teledysk opiera się na tematyce filmowej. Jest w nim mnóstwo powiązań ze Star Wars, czyli serią, do której EXO nagrywali kiedyś piosenkę (do koreańskiej wersji). Cały zamysł na teledysk jest bardzo ciekawy. Mnóstwo w nim nawiązań do nowoczesnej technologii, walk z robotami i galaktycznych bohaterów. Członkowie EXO walczą z ogromnym robotem, używając do tego specjalnych pistoletów i swoich supermocy. Zabawne wstawki, filmiki i zdjęcia sprawiają, ze teledysk bardzo miło się ogląda i wywołuje uśmiech na twarzy. Zastanawia mnie jednak fakt, dlaczego Baekhyun nie brał w tym z nimi udziału, ale był jakby odrębnym wątkiem, ponieważ jego piesek wciskał guziczek. Tak samo pomysł na "zaćmienie słońca." Podczas zaćmienia słońca w teledysku chłopcy uzyskują supermoce, które maja im pomóc w walce z robotami. Co to może oznaczać? Jednak wiecie, że nie jestem dobra w teoriach, dlatego nie będę się nad tym dłużej zastanawiać, ale za jakiś czas mogę dodać o tym osobny post, jeśli będziecie chcieli. 

Cały koncept bardzo mi się spodobał. Pomysł na superbohaterów już był kiedyś wykorzystany w EXO, ale ponownie zostało to bardzo fajnie przedstawione. EXO jako galaktyczni superbohaterowie, którzy walczą z buntującymi robotami to coś, co mnie zaintrygowało. Mam nadzieję, ze pojawi się kontynuacja tego konceptu. Poza tym muszę przyznać, że chłopcy wyglądają przecudownie!

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 10/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze