ULUBIEŃCY WRZEŚNIA: KPOP

21:12

Cześć kochani!
Zapraszam Was na kpopową wersję ulubieńców miesiąca. Dziś dowiecie się, kto jest moim ulubionym idole, a także która piosenka podobała mi się najbardziej. Zapraszam!


   1. ULUBIONA PIOSENKA

W tym miesiącu moją ulubioną piosenką została "GO GO" od BTS, promująca ich nowy album - LOVE YOURSELF: HER. Piosenka wydaje się być bardzo orientalna, jednak posiada w swoim brzmieniu coś, co bardzo przyciąga słuchacza. Nie dziwię się, ze tak bardzo mi się spodobała. Poza tym muszę przyznać, ze chłopcy bardzo dobrze się spisali, ponieważ ich głosy brzmią w niej świetnie. 




   2. ULUBIONY MV:

Zdecydowanie zostaje nim MV do "POWER" od EXO. Cała piosenka jest świetna, a teledysk bardzo do niej pasuje. Jest futurystyczny, bardzo podciągnięty pod erę "LIGHTSABER", co cholernie mi się spodobało. Jednak muszę przyznać, ze urzekła mnie w nim również ta tajemniczość. Ponadto chłopcy wyglądali w teledysku przecudownie, co również jest wielkim plusem.




   3. ULUBIONY COMEBACK:

Tutaj znowu pojawi się EXO i ich wspaniała piosenka - "POWER." Wszystko w tym comebacku mi się spodobało, więc grzechem by było, gdybym go tu nie dała.




   4. ULUBIONE DANCE PRACTICE:

Jeszcze nigdy nie miałam tak, ze dany post był skupiony tylko na dwóch bandach, ale tutaj znów muszę dać piosenkę "GO GO" od BTS. Cała piosenka cholernie mi się spodobała, a kiedy zobaczyłam do niej układ taneczny to się zakochałam już na dobre. Układ ma w sobie mnóstwo popularnych teraz ruchów, co wcale nie czyni go gorszym, a nawet powiedziałabym, że dodaje mnóstwo uroku. Chłopaki wykonali świetną robotę.




   5. ULUBIONY IDOL:

W tym miesiącu koronę ulubionego idola otrzymuje E'DAWN z PENTAGON.
Kim HyoJong jest członkiem zespołu Pentagon, który zadebiutował w 2016 roku z singlem "GORILLA" w Cube Entertainment. Został również członkiem zespołu Triple H, w którym jest razem z przyjacielem z zespołu - Huiem, a także z Hyuną. Hyo jest bardzo pociesznym dzieckiem. Jego talentami jest oczywiście rap, taniec, a także poruszanie głową na wszystkie strony w bardzo dziwny sposób i piszczenie jak mała dziewczynka. To sprawia, ze potrafi w szybki sposób poprawić każdego humor.




Jak na dziś to tyle. Z miesiąca na miesiąc będzie pojawiało się więcej podpunktów, do których mogę się odnieść, ale nie chciałabym Was zrazić na sam początek.

Do następnego!

haruka x

You Might Also Like

0 komentarze