COMEBACK PENTAGON - LIKE THIS

21:29

Cześć kochani!

Zapomniałam Wam wspomnieć, ze jeszcze dziś pojawi się post o comebacku PENTAGON z ich najnowszym singlem, który ukazał się dzisiaj. Oczywiście mowa tutaj o "LIKE THIS."


Piosenka nie spodobała mi się. Jest delikatna, wyważona i rytmiczna, ale to jednak nie jest to, co by mi się spodobało. PTG to jeden z moich ulubionych bbandów i trochę zawiódł mnie ten comeback pod względem piosenki. Patrząc na wcześniejsze MVS i piosenki, ta podoba mi się najmniej. Fakt, że chłopaki śpiewają przepięknie, ale to jednak nie jest to, czego po nich oczekiwałam.

Teledysk spodobał mi się już o wiele bardziej, niż piosenka. Jest jednak tajemniczy i symboliczny, można by wymyślić na jego temat mnóstwo teorii, jednak ja postaram sobie tego ograniczyć. Najbardziej jednak zastanawia mnie symbolika tych jabłek, które przewijają się przez praktycznie cały teledysk, Jednak nie mam zielonego pojęcia, co to by mogło oznaczać. Nie mogło zabraknąć również tańca, który jest bardzo charakterystyczny dla zespołu, ponieważ tańczą naprawdę świetnie i bardzo dobrze im to wychodzi. Bardzo spodobały mi się momenty, w których chłopaki byli na tej łące. Wyglądali wtedy naprawdę cudownie. W dodatku wszystkie zbliżenia powodowały mini-zawał mojego serca.

Koncept mogłabym zaliczyć do w sumie kilku rodzajów. Na pewno pojawiają się tam elementy ze street style'u, naturalne, a także tajemnicze i symboliczne. Najbardziej podobają mi się momenty, w których połączonych jest ze sobą kilka rodzajów konceptów, ale niestety później jest to bardzo trudno sklasyfikować. Jednak muszę przyznać, że chłopaki w teledysku wyglądali naprawdę świetnie. Bardzo podobał mi się ich makijaż, ubrania, a także fryzury. Cudo. 

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 7/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze