ULUBIEŃCY SIERPNIA: ANIME

09:04


Dziś przychodzę do Was z moimi ulubieńcami na miesiąc sierpień. Pod koniec miesiąca będę wstawiała właśnie takiego posta z ulubieńcami na miniony miesiąc, czyli coś, co najbardziej mi się spodobało. 

   1. ULUBIONE ANIME:

W sierpniu moim ulubionym anime zostaje K PROJECT. Anime opowiada o perypetiach Yashiro Isany, licealisty, którego rola w społeczeństwie okazuje się znacznie większa. 
Opis anime bardzo mnie urzekł, choć niezbyt podoba mi się motyw walki między kilkoma klanami. Jednak postanowiłam dać tej serii szansę i stwierdzam, że się zakochałam. Seria opiera się na zwalczaniu problemów, walkach między "królami" i ich podwładnymi, a także niesamowitej przyjaźni i wsparciu, które mogą pokonać nawet największe zło. Dodatkowo sceny przeplatane są śmiesznymi wstawkami, sytuacjami, które sprawiły, ze uśmiech zagościł na mojej twarzy.



   2. ULUBIONY OPENING:


Na tym miejscu znajduje się opening do anime HITORIJIME MY HERO. Piosenkę "HEART SIGNAL" nagrał Wataru Hatano. Piosenka jest bardzo chwytliwa, taneczna, więc nie dziwię się, że przypadła mi do gustu. Idealnie pasuje do zabawnej i miłosnej tematyki całego anime. W dodatku bardzo spodobał mi się głos piosenkarza, który nagrał piosenkę.



   3. ULUBIONY ENDING:

Chyba w również tym miesiącu zostanie nim ending do NANBAKA. Cała piosenka jest bardzo wesoła i zabawna. Ukazuje naszych bohaterów, zasady panujące we więzieniu, więzienne życie a także króciutko tłumaczy, jak można się z niego wydostać. Nie mogę doczekać się odcinka specjalnego i drugiego sezonu!




  4. ULUBIONA POSTAĆ:

W tym miesiącu koronę mojej ulubionej postaci dostaje HIRAGA JOSEF KOU. Jest on postacią z anime "VATICAN KISEKI CHOUSAKAN." Mężczyzna jest księdzem, służy w Watykanie razem ze swoim przyjacielem Robertem Nicolasem jako pogromcy cudów. Udają się do miejsc, w których stwierdzono cuda i prowadzą badania, by potwierdzić, że to na pewno był cud.
Josef jest bardzo optymistyczną i inteligentną osobą. Wstąpił do seminarium ze względu na swojego ciężko chorego brata, którego bardzo kocha. Czasem gubi się w swoich uczuciach, ale dzięki pomocy bożej jest w stanie sobie z tym poradzić. Dzięki jego umiejętnościom śledczym on i Roberto są w stanie rozwiązać każdą sprawę, narażając przy tym swoje życie.




To na tyle z moich ulubionych z tego miesiąca. Pamiętajcie, że pojawi się jeszcze wersja z k-popem!

do następnego ♥


haruka x

You Might Also Like

0 komentarze