COMEBACK HYUNY

17:07

Cześć kochani!

To już ostatni post z naszego małego maratonu, jednak nie martwcie się, bo już niedługo pojawi się więcej postów!

Ten post jednak poświęcę comebackowi HYUNY, która wróciła do nas 29 sierpnia, czyli dzisiaj. Zaszczyciła nas nową piosenką, a także teledyskiem do niej. Oczywiście mowa tutaj o "BABE."

HYUNA, a raczej Kim Hyun-ah to piosenkarka i raperka. Członkini zespołów Wonder Girls, 4minuteTrouble Maker, Dazzling Red, 4Tomorrow oraz Triple H. Dołączyła do Cube Entertainment w 2008 roku. Stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych kpopowych artystek w Korei Południowej.


Piosenka bardzo mi się spodobała. Jest chwytliwa, dźwięczna i bardzo wpada w ucho. Niektórzy uważają, że to nie jest styl Hyuny i nie pasuje do niej, ale ja myślę, że warto czasem oderwać się od rutyny i stworzyć coś innego, by wszystkich zaskoczyć. Mnie osobiście piosenka się spodobała, przypadła mi do gustu. Hyuna ma prześliczny głos i to niesamowite, że jest jednocześnie piosenkarką i raperką, ponieważ to bardzo rzadkie, by głos pasował do obu stylów.

Teledysk jest bardzo fajny. Ukazuje kilka wcieleń naszej bohaterki, czyli oczywiście Hyuny. Na początku widzimy ją w krótkiej, zwiewnej i białej sukience. Potem widzimy ją w czarnej mini sukience, ubraniach wzorowanych na streetstyle, a także bardzo delikatnych. W ten sposób Hyuna pokazuje nam, że ma jakby kilka osobowości, ale też podkreśla, że we wszystkim wygląda przepięknie. Bardzo spodobał mi się teledysk, ponieważ jest różnorodny i ta różnorodność go wyróżnia. Hyuna bardzo dobrze się bawi i przepięknie tańczy, wyglądając przy tym nieziemsko. Jednak zdziwił mnie moment teledysku, w którym nagle przestaje tańczyć i idzie do windy, która zabiera ją na powierzchnię, gdzie jest bardzo dziwnie. Nie jestem pewna, co to może oznaczać i nie mam ochoty bawić się w teorie, bo nie jestem w tym najlepsza. Jestem tylko szczęśliwa, że Hyuna w końcu wróciła do nas z kolejną piosenką i teledyskiem, który jak zawsze powala na kolana. 

Jeśli chodzi o koncept to powiedziałabym, ze to jest mieszanka kilku konceptów. Oczywiście jest tu seksowny, delikatny i kobiecy, przyozdobiony motywem ulicznym. Bardzo podobają mi się takie mieszanki, w których widzimy kilka stylów, ponieważ wszystko jest wtedy o wiele ciekawsze, znacznie lepiej ogląda się takie teledyski. Dodatkowo powiem to chyba setny raz, ale Hyuna wygląda nieziemsko.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 10/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze