COMEBACK NCT DREAM

16:54

Cześć kochani!

Dziś chciałabym przedstawić Wam swoje zdanie na temat comebacku NCT DREAM, który przypadł na dzień dzisiejszy i piosenki "WE YOUNG."

NCT DREAM to jeden z trzech unitów NCT, który powstał 18 sierpnia 2016 roku. Pierwszym singlem grupy była piosenka "CHEWING GUM." Grupa ma na celu specjalizację w koncepcie uroczym, rozpowszechnienie go i zaspokojenie potrzeb fanów na ten właśnie koncept. W skład grupy wchodzą: Mark, Renjun, Jeno, Haechan, Chen Le, Jisung i Jaemin. 


Piosenka nie spodobała mi się od samego początku. Jak dla mnie jest zbyt urocza, choć nie powiem, ze lubię takie koncepty, jednak bez przesady. Trochę dziwnie mi się słuchało tej piosenki, ponieważ pewne momenty mi do niej nie pasowały i zastanawiałam się nad nimi. Piosenka sama w sobie jest bardzo wesoła i przeurocza. Jednak najbardziej podobającymi mi się partiami były partie raperów. Nie mówię tu jednak o tym, ze wokaliści źle śpiewają. Nie. Śpiewają przecudownie i widać, jak dużo pracują i jak bardzo się rozwijają. Oby tak dalej.

Teledysk podobał mi się bardzo średnio. Jest bardzo krzykliwy. Znajduje się w nim ogromna ilość uroczych elementów, krzykliwych scenerii i kolorów, które gryzą się ze sobą, walcząc o dominację (zupełnie jak języki bohaterów w ffs). jednak zastanawia mnie postać animowanej dziewczynki, która pojawia się w teledysku. Dziewczynka często wpada w tarapaty, a chłopcy z zespołu ją ratują, spędzając z nią dobrze czas. Jednak na początku i na końcu widzimy telewizor, w którym możemy zobaczyć chłopaków i później logo, a dziewczynka śpi. Być może wyobraziła sobie całą tą sytuację, śniła o bohaterach swojego ulubionego programu lub swoich idolach. Może być to również aluzją jako idol i fan. Sama nie wiem co o tym myśleć. A wy co myślicie?

Koncept jest jednogłośnie uroczy. Nie ma się co nad tym zastanawiać. Jednak dołożyłabym tu też troszkę konceptu wakacyjnego, ponieważ piosenka jest sielankowa, teledysk kolorowy, a stroje chłopaków letnie. Jednak najbardziej pasuje mi tu koncept uroczy, w którym chłopcy przecież mają się specjalizować.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 6/10
Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze