COMEBACK VIXX LR

17:33

Cześć kochani!

To już drugi post z naszego małego maratonu, a kolejne dwa pojawią się jutro. 

Ten post jednak poświęcę comebackowi VIXX LR i ich nowiutkiej piosence "WHISPER", która ukazała się dziś, czyli 28 sierpnia 2017 roku.

VIXX LR to pierwszy, oficjalny sub-unit VIXX, składający się z głównego wokalisty - Leo i rapera Ravi'ego. Sub-unit zadebiutował 17 sierpnia 2015 roku z pierwszym mini-albumem "BEAUTIFUL LIAR", oczywiście pod skrzydłami Jellyfish Entertainment.


Piosenka bardzo mi się spodobała. Na początku wydawała się być bardzo delikatną piosenką, czymś na wzór ballady miłosnej, ale wszystko uległo zmianie, kiedy tylko Ravi wkroczył ze swoim mocnym rapem. Bardzo podoba mi się połączenie delikatnego głosu Leo i rapu Ravi'ego, co tworzy idealną, wyważoną całość. Cała piosenka jest bardzo przyjemna. Rytm nie jest za wolny, ale nie jest też za szybki, przez co jest idealna do słuchania podczas odpoczynku, spotkań ze znajomymi. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się nic lepszego, ponieważ piosenki VIXX są zawsze idealne, bez względu na to, czy jest to zwykłe VIXX, czy unit. Muszę też przyznać, że bardzo urzekł mnie refren, Leo śpiewa naprawdę pięknie.

Teledysk jest przepiękny, ale również tajemniczy i symboliczny. Głównymi bohaterami w teledysku są oczywiście Leo i Ravi, którzy wyglądają nieziemsko. Możemy obserwować ich jakby "przygodę", a także zachowanie. Na początku widzimy, że chłopcy zaczynają słuchać muzyki z płyty winylowej, przyniesionej przez Leo. Ten sam mężczyzna znajduje później książkę o tytule "Whisper" i zagłębia się w jej czytanie. Możemy zauważyć, że w całym teledysku podkreślone są "linie" w kolorze niebieskim i czerwonym, które pojawiają się bardzo często, wskazując naszym bohaterom różne, ciekawe rzeczy. W takich samych kolorach są ubrani nasi bohaterowie (Ravi - czerwony, Leo - niebieski), jednak na początku i końcu teledysku ich kolory są zamienione.Możemy też dostrzec, że na samym końcu teledysku, Leo i Ravi połączeni są ze sobą linami w tych samych kolorach, Ravi ma niebieską, a Leo czerwoną, które łączą się w pewnym momencie. Myślę, że tu może chodzić o przedstawienie dwóch osobowości jednego człowieka, które ukryte są pod symboliką kolorów. Osobowości się ze sobą łączą tak, jak finalnie Ravi i Leo ze sobą. Być może dlatego ich kolory są potem odwrócone. Jeśli chodzi o teledys, urzekła mnie sama kolorystyka teledysku, ponieważ nadaje to niezwykłego klimatu, w który naprawdę można się wczuć.

Jeśli chodzi o koncept to jest to połączenie kilu konceptów w sobie. Myślę, że tą mieszanką będzie męski, delikatny, uliczny, tajemniczy i seksowny. Dobrze wicie, że ie jestem dobra w określaniu konceptów, ale myślę, że właśnie tak bym go zakwalifikowała. Jednak muszę podkreślić, że outfity chłopaków cholernie mi się spodobały, wyglądali w teledysku nieziemsko i myślę, że znalazłam nową miłość.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 10/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze