COMEBACK N.FLYING

16:32

Cześć kochani!

W końcu doczekaliśmy się świeżutkiego comebacku N.FLYING i piosenki "THE REAL", która zapowiada się na kolejny letni hit.

N.FLYING to boysband składający się z pięciu członków:  Lee Seung-hyub, Kwon Kwang-jin, Cha Hun, Kim Jae-hyun, Yoo Hwe-seung, który zadebiutował w 2013 roku pod skrzydłami FNC Entertainment.


Piosenka jest jak dla mnie świetna. Jest delikatnie zakręcona, przez co w pełni oddaje wakacyjny klimat. Bardzo spodobała mi się cała melodia, której towarzyszy mocna perkusja, bas i gitara elektryczna. Muszę również przyznać, że głosy wokalistów idealnie pasują do całokształtu, przez co piosenka wypadła naprawdę świetnie. Długo czekałam na coś takiego i mogę powiedzieć, że ta piosenka zostaje jedną z moich ulubionych.

Jeśli chodzi o teledysk - wow. Została nam przedstawiona historia pięciu chłopaków, marynarzy i łowców podwodnych stworzeń/syren, a także "gwiazd rocka". Wszystko zostało bardzo fajnie ujęte. Nieudane próby, relacje między członkami załogi, a także oddanie dla dobra ogółu. Również możemy śledzić problemy załogi, takie jak brak wody, jedzenia. Według mnie cały teledysk pasuje idealnie do wakacyjnych klimatów, jest też trochę szalony, przez co prawie cały teledysk się uśmiechałam. Dobra robota. 

Co do konceptu - wakacyjny, szalony i marynarski. Bardzo spodobało mi się to połączenia, ponieważ podczas klimatu wakacyjnego warto eksperymentować i tworzyć coś nowego, by odbiegało od reszty. Większość zespołów/wokalistów postawiła na życie w zgodzie z naturą, szalone imprezki i podróżowanie po świecie. A chłopcy zrobili coś nowego - przenieśli się na kuterek w pogoni za syrenkami. Niesamowite! Poza tym wyglądali cudownie w tych mundurkach.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 10/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze