DEBIUT GREAT GUYS

13:29

Cześć kochani!

Dziś chciałabym przybliżyć Wam moją opinie na temat debiutu GREAT GUYS i ich piosenki "LAST MEN."

GREAT GUYS to boysband utworzony w 2017 roku pod skrzydłami DNA Entertainment, który zadebiutował 24 sierpnia 2017 roku z piosenką "LAST MEN." W skład zespołu wchodzi 9 utalentowanych mężczyzn: Baek Gyeol, Ui Yeon, Hwal Chan, Dong In, Dong Hwi, Da Un, Han Eul, Ho Ryeong i Jae I.


Piosenka nie spodobała mi się. Według mnie nie jest jakaś bardzo chwytliwa, przez co bardzo się zawiodłam. Brzmi jak typowe disco polo, rapline nie jest zbytnio uzdolniony, a do tego "drop the bass" nie pasuje do całej piosenki. Po tym debiucie liczyłam szczerze na coś o wiele więcej, tym bardziej, że zespół zapowiadał się naprawdę fajnie. Jednak muszę przyznać, ze głosy chłopaków są bardzo miłe i bardzo przyjemnie się ich słucha, ale to niestety nie sprawia, ze piosenka jest lepsza. Jestem bardzo, bardzo zawiedziona.

Jeśli chodzi o teledysk - kolejny zawód. Po tytule "LAST MEN" liczyłam na theme, który będzie apokaliptyczny, ostatni faceci na ziemi i próba przetrwania, z czym wiąże się mnóstwo trudnych sytuacji i wyzwań. A co dostałam? Taniec. Mnóstwo tańca i w sumie nic więcej. Nasi chłopcy pojawiają się w dwóch lokalizacjach: jedną z nich jest jakieś pomieszczenie, prawdopodobnie magazyn, a druga lokalizacja znajduje się na zewnątrz, gdzie chłopcy tańczą w deszczu. W dodatku ten taniec też nie był jakiś super, ale rozumiem - mała wytwórnia i pewnie mały budżet, ale skoro to debiut, powinni się jakoś bardziej postarać, ponieważ pieniądze się zwrócą, jeśli tylko spodoba się ludziom to, co zaproponowała im wytwórnia wraz z debiutem nowego zespołu. Jedno wielkie nic.

Jeśli natomiast chodzi o koncept: jest w sumie nijaki. Przeplata się w nim próba podjęcia konceptu seksownego, zmieszanego z męskim i ulicznym. Jednak nie wyszło z tego nic wybuchowego, bo takie mieszanki już były, przez co wszystkim się to przejadło, nie wywołało żadnych nowych wrażeń i emocji. Jedna wielka nuda. Jedyną rzeczą, która jest dość do zniesienia to wygląd chłopców, który jako jedyny przyciąga wzrok.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 2/10



Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze