COMEBACK MOMOLAND

12:57

Cześć kochani!

Dziś chciałabym przybliżyć Wam moją opinie na temat comebacku MOMOLAND, który przypadł na 22 sierpnia tego roku z piosenką "FREEZE."

MOMOLAND to girlsband, który zadebiutował pod skrzydłami Doublekick Company 10 listopada 2016 roku z mini-albumem "WELCOME TO MOMOLAND." W skład zespołu wchodzi dziewięć utalentowanych dziewczyn: Hyebin, Yeonwoo, Jane, Taeha, Nayun, Daisy, JooE, AhinNancy.


Piosenka nawet mi się spodobała. Należy do tych piosenek, które są uroczej, ale jednak wpadają w ucho. Jest też delikatnie zabarwiona tematyką cyrkową, co możemy zauważyć np. na samym początku piosenki. W żaden sposób mi to nie przeszkadza, a nawet bardzo fajnie, że takie coś pojawiło się w piosence, ponieważ uwielbiam tematykę cyrkową. Głosy dziewczyn są bardzo przyjemne w słuchaniu, nie są piskliwe, wręcz przeciwnie. Idealnie pasują do piosenki i konceptu, co jest bardzo dużym plusem.

Cały teledysk bardzo mi się spodobał. Można go podpiąć pod tematykę wesołego miasteczka/cyrku dla dzieci, ponieważ możemy zauważyć gadżety, pasujące do tej tematyki (np. scena, tarcze i rzutki/pistolety). Członkinie zespołu, które są również głównymi bohaterkami teledysku, są jakby marionetkami, żyjącymi w owym wesołym miasteczku. Chłopak, który do niego przychodzi jednak nie wie, że dziewczyny są prawdziwymi, żyjącymi istotami, a nie tylko marionetkami, którymi można poruszać. Dziewczyny śledzą naszego przystojniaka, który bawi się w wesołym miasteczku, a także po nim spaceruje. Bardzo spodobał mi się ten teledysk, jest zabawny i bardzo przyjemnie się go ogląda.

Jeśli chodzi o koncept - oczywiście, że uroczy. Mogłabym go również trochę podciągnąć pod wakacyjno-wesołomiasteczkowy (nie brzmi to najlepiej, ale shh). Dziewczyny w teledysku są bardzo urocze, zachowują się mega słodko i to chyba jedyny teledysk, który aż tak bardzo nie razi mnie w oczy swoim przesłodzeniem. Wszystko jest idealnie wyważone, przez co teledysk nie odstrasza, a raczej przyciąga. Na dodatek, stroje i uczesanie, a także makijaże dziewczyn bardzo, ale to bardzo mi się spodobały.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 9/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze