DEBIUT GOLDEN CHILD

12:20

Cześć kochani!

Przygotowałam dla Was mini-maraton, ponieważ dziś zebrało się kilka debiutów i comebacków, więc postanowiłam, że i dziś, i jutro wrzucę po dwa posty.

Pierwszy post będzie dotyczył debiutu GOLDEN CHILD i ich pierwszego singla "DAMDADI."

GOLDEN CHILD to nowy boysband, który zadebiutował 28 sierpnia 2017 roku z piosenką "DAMDADI" pod skrzydłami Wollim Entertainment. W skład zespołu wchodzi 11 utalentowanych chłopaków: Bo Min, Joo Chan, Dong Hyun, Ji Beom, Jae Hyun, Seung Min, TAG, Jang Jun, Jae Seok, Y i Daeyeol


Piosenka spodobała mi się. Jest bardzo urocza, chwytliwa i skoczna, przez co można przy niej poszaleć, pobawić się. Jak na zespół, który dopiero co zadebiutował, rap line i vocal line są niezłe. Widać, ze musieli bardzo długo ćwiczyć nad swoim głosem, ponieważ cała piosenka wyszła naprawdę dobrze. Prosty refren i chwytliwe zwrotki idealnie komponują się w jedno, dając naprawdę fajny efekt. Jestem pod wrażeniem.

Cały teledysk jest bardzo uroczy i zachowany dodatkowo w sportowym stylu. Opowiada o grupce chłopaków, która ciężko trenuje, by w przyszłości wziąć udział w turnieju baseballowym. Wszystko przeplatane jest wspólnym spędzaniem czasu, zabawnymi sytuacjami, wykonaniem układu tanecznego i oczywiście ciężkim treningiem, który był tutaj motywem przewodnim. Chłopakom udaje się dostać do turnieju, ale niestety nie wiadomo, czy go wygrywają. Można ten motyw podciągnąć pod ciężki trening przed debiutem, by w końcu zadebiutować i rozpocząć swoją karierę pełną parą. Bardzo spodobał mi się ten motyw i nie ukrywam tego.

Jeśli chodzi o koncept - uroczo-sportowy. Możemy obserwować uroczych chłopaków, którzy przekomarzają się na boisku, a także momenty, w których ciężko trenują, również się przy tym dobrze bawiąc. Nie jestem fanką sportu, ale bardzo spodobał mi się ten pomysł, gdzie urocza piosenka połączona jest z uroczo-sportowym konceptem, w którym możemy obserwować członków zespołu w przepięknych strojach, dopasowanych do tematycznego sportu. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zobaczymy chłopaków w sportowym koncepcie, bo naprawdę spodobali mi sie w takiej odsłonie. 

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 10/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze