DEBIUT WANNA ONE

18:48

Cześć kochani!

Na samym początku chciałam Was bardzo przeprosić za moją nieobecność, ale byłam nad morzem i chciałam trochę odpocząć, poza tym nie miałam możliwości napisania żadnego postu. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe!!

Pozwólcie, że dziś zajmę się debiutem WANNA ONE, który przypadł na 7 sierpnia tego roku wraz z piosenką "ENERGETIC", która jest jedną z dwóch debiutanckich singli. 

WANNA ONE to zespół, który powstał w drugim sezonie programu PRODUCE 101. Finalnie zespół został uformowany przez wytwórnię CJ E&M. W skład wchodzi 11 utalentowanych chłopaków, którzy zostali wybrani jako najlepsi w programie PRODUCE 101: Kang Daniel, Park Ji-hoon, Lee Dae-hwi, Kim Jae-hwan, Ong Seong-woo, Park Woo-jin, Lai Kuan-lin, Yoon Ji-sung, Hwang Min-hyun, Bae Jin-young i Ha Sung-woon.


Piosenka z początku wydawała mi się balladą, ale wszystko zniknęło z kolejnymi wersami piosenka. Okazała się ona być wesołą, energiczną, jak mówi sam tytuł, piosenką. Bardzo mi się spodobała nie tylko przez energię, jaką ze sobą niesie, ale również poprzez rozłożenie rapu na różne części piosenki. Sama nie wiem, ale lubię, kiedy w piosence jest dużo rapu, tym bardziej dobrego. Przyznam, że nie spodziewałam się nic lepszego po tym debiucie, ponieważ piosenka jest naprawdę świetna i bardzo do nich pasuje. 

Jeśli chodzi o teledysk - przecudowny. Jestem fanką teledysków, w których jest dużo momentów z artystami, przeplatanymi śmiesznymi scenkami. Jejku, nie mogę się na niego napatrzeć, ponieważ momentami jest zabawny, ale też troszkę tajemniczy i uroczy. Widać, że chłopcy dobrze się ze sobą dogadują i stają się powoli najlepszymi przyjaciółmi. Kocham, kiedy nawet w teledyskach widać, jak silna jest ich relacja, ponieważ z najlepszą przyjaźnią można osiągnąć wszystko. Nie mogło zabraknąć również niesamowitego układu tanecznego, który bardzo mi się spodobał.

Konceptu dokładnie określić nie umiem. Nie należy on zbytnio do wakacyjnego, którego teraz jest pełno, choć przeplatają się wątki zabawy na dworze. Określiłabym to jako bardziej coś w stylu chłopięcego, pomieszanego ze streetstylem i delikatnie, ale to bardzo delikatnie seksownym i uroczym. Jednak muszę przyznać, że bardzo spodobały mi się outfity chłopaków, tym bardziej te z dużą ilością jeansu. Muszę też przyznać, że chłopcy są bardzo, bardzo przystojni, bo nigdy wcześniej się nimi nie interesowałam, a ich uroda mnie teraz urzekła. Jednak pamiętajcie, że kpop to nie tylko wygląd.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 10/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze