SOLO DEBIUT JACKSONA

10:14

Cześć kochani!

Dziś przygotowałam dla Was kilka słów na temat solowego debiutu JACKSONA WANGA i jego nowiutkiej piosenki "PAPILLON."

JACKSON WANG to członek popularnego boysbandu GOT7, który zadebiutował w 2014 roku pod skrzydłami JYP Entertainment. Jego solo debiut miał miejsce 26 sierpnia 2017 roku z piosenką "PAPILLON."


Piosenka bardzo mi się podobała. Jest w moim stylu i tym bardziej w stylu Jacksona, co jest dla niego bardzo typowe. Piosenka ma bit i melodię, które wpadają w ucho, a słowa są w języku angielskim, więc na szczęście większość fanów jest w stanie zrozumieć to, co artysta chce nam przekazać, bez czekania na tłumaczenia i męczenia się z google translator. Cała piosenka jest w stylu R&B i hiphopowym, co idealnie pasuje do Jacksona, ponieważ nie zapominajmy, że on bardzo podziwia Amerykańskich raperów. Jestem dumna z Jacksona, że w końcu mógł stworzyć coś swojego, coś we własnym stylu nawet, jeśli pracował wcześniej bardzo ciężko i przemęczał się. Wykonał kawał dobrej roboty i będę go wspierać całym swoim serduszkiem.

Teledysk również mi się spodobał. Jest bardzo fancy, ponieważ mnóstwo w nim bogatych gadżetów i ubrań, a na każdym drogim samochodzie i helikopterze pojawia się napis "TEAM WANG." Teledysk nie ma jakiegoś konkretnego tematu, fabuły. Ukazuje bogate życie głównego bohatera, czyli Jacksona, a także imprezy z jego przyjaciółmi. Bardzo spodobał mi się motyw "zakłóceń", który pojawia się w niektórych momentach teledysku, ponieważ dodaje uroku i idealnie pasuje do tej tematyki.

Cały koncept jest bardzo fancy, bogaty i oparty na street style'u i wystawnym życiu. Nie brakuje tutaj bogatych dekoracji, ubrań, a także drogich samochodów, helikoptera i kucyków, czyli rzeczy, na które przeciętny człowiek nie może sobie pozwolić. Bardzo spodobał mi się ten koncept, ponieważ ukazuje to, jaki naprawdę jest Jackson. Cała piosenka jest wykonana w jego ulubionym gatunku, w teledysku ubrany jest tak, jak chce i przede wszystkim nie kryje swojej miłości do ojczyzny (np. ma na kapturze flagę Chin). Bardzo podoba mi się ten koncept. Mam nadzieję, że dostaniemy jeszcze dużo jego muzyki, a jednocześnie prawdziwego Jacksona.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 10/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze