COMEBACK B.A.P

18:49

Hej skarby!

Zapomniałam wspomnieć, ze dziś pojawi się jeszcze jeden post, mam nadzieję, ze mi to wybaczycie ♥

Zapraszam Was serdecznie na kilka słów o comebacku B.A.P i piosence "HONEYMOON."

B.A.P to boysband, który powstał w 2012 roku pod skrzydłami TS Entertainment. Zadebiutowali w 2012 roku z piosenką "Warrior." W skład sześcioosobowego zespołu wchodzą: Bang Yongguk, Kim Himchan, Jung Daehyun, Yoo Youngjae, Moon Jongup, Zelo.


Piosenka nie spodobała mi się. Nie jest w moim stylu, jednak każdy ma inny gust. Jak dla mnie nie jest jakoś super, ponieważ nie gustuję w muzyce tego typu. Piosenka na początku może wydawać się delikatną piosenką, jednak po chwili ukazuje mocniejszy charakter, czyli taneczny refren i mocniejsze zwrotki raperów.

Cały teledysk jest bardzo symboliczny, ponieważ zawiera dużo ciekawych i tajemniczych momentów (np. dłoń we krwi, wiszące, świecące chmurki w środku lasu, działający komputer w dżungli). Sama nie wiem, jakie to może mieć znaczenie i co chłopcy próbują nam przez to przekazać. Jednak muszę przyznać, że bardzo spodobał mi się moment, w którym chłopaki siedzą przy stole w bezruchu. Ten moment jest bardzo nastrojowy i bardzo pasuje do piosenki. Bardzo spodobały mi się również motywy naturalne, a także próby połączenia technologii z naturą, co stworzyło świetny klimat.

Koncept mogłabym określić jako jeszcze wakacyjny, a także naturalny, delikatny i tajemniczy. W teledysku jest mnóstwo różnych symbolik, nawiązań, co tworzy niesamowity klimat całego MV. W dodatku chłopaki są świetnie ubrani i bardzo dobrze wyglądają, co tylko przyciąga wzrok.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 6/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze