COMEBACK NCT 127

22:26

Na początek - prosiłabym, byście polecili mojego bloga znajomym, jeśli się Wam podoba, a także zostawili komentarz, abym wiedziała, że ktoś w ogóle to czyta XD

Dziś przychodzę do Was ze świeżym comebackiem, ponieważ to właśnie dziś powrócili NCT 127 z nowym kawałkiem - "Switch". 

NCT 127 to jedna z trzech podgrup NCT. Należy do niej siedmiu członków - Taeil, Taeyong, Yuta, Jaehyun, Winwin, Mark i Haechan.


Szczerze? Kiedy pierwszy raz przesłuchałam piosenkę to nie spodobała mi się. Jednak po obejrzeniu MV wpadła mi w ucho i muszę przyznać, że mimo wszystko jest całkiem fajna. Fakt, brakuje jej mocniejszego rytmu i tzw. "pierdolnięcia" basem, ale to wcale nie oznacza, że piosenka jest do dupy. Właśnie chodzi o to, ze mi się spodobała, a jednak taki rytm mnie zwykle nie zaciekawia.

Bardzo podobały mi się tutaj zwrotki raperów. Nie wiem dlaczego, ale zwykle właśnie pociągają mnie bardziej kwestie raperów, a także sami raperzy. Jestem pewna, że liczba raperów przeważa nad liczbą wokalów na mojej biasliście. 

Cały teledysk jest bardzo ciekawy. Muszę przyznać, ze kilka razy uśmiechnęłam się widząc, jak dobrze bawią się chłopcy w swoim towarzystwie. Cieszą mnie takie teledyski, w którym po prostu członkowie zespołu pokazują, jak dobrze się dogadują i jak świetnie potrafią spędzać razem czas. Spodobało mi się także to, że wdrożone są momenty, w których chłopaki wykonują układ taneczny. Lubię takie momenty, ponieważ są dobrymi przerywnikami w akcji, ale także pokazują możliwości i umiejętności idoli.

Jedyną rzeczą, która nie spodobała mi się w teledysku są zbliżenia na poszczególnych członków. Wydaje mi się to bardzo sztuczne, kiedy stoi sobie taki chłopaczek i się uśmiecha, nie wiedząc sam co do końca ma zrobić. Jest do dla mnie bardzo naciągane i nie lubię takich rzeczy, a przynajmniej nie w tak wielkiej przesadzie.

Podsumowując, piosenka z początku nie wpadła mi w ucho, ale ostatecznie bardzo mi się spodobała. W MV jedynym minusem są te "zbliżenia", choć cała robota jest bardzo dobrze wykonana, a chłopcy świetnie się spisali.

Moja ocena: 7/10

Teraz zapraszam Was do indywidualnej recenzji i mam nadzieję, że podzielicie się ją ze mną :)


Do następnego!

haruka x

You Might Also Like

1 komentarze

  1. zgadzam się z tobą moja droga x kocham Twojego bloga pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń