SUPER LOVERS 2

22:25

Witam po bardzo długiej przerwie, która była wynikiem mojego braku internetu, ale nie martwcie się. Przychodzę dziś do Was z nowością, jaką jest druga część anime Super Lovers.

Pierwszy odcinek wyszedł dosłownie kilka dni temu, więc robię to zupełnie na świeżo. Może zanim zacznę rozchodzić się na temat drugiej części to zarysuję Wam delikatnie fabułę sezonu pierwszego.

Kaidou Haru odwiedza swoją matkę w Kanadzie nie wiedząc, że ta adoptowała chłopca - Rena. Jest on jednak bardzo skryty, przywiązany do psów i nawet nie myśli o tym by w jakiś sposób zbliżyć się do Haru. Jednak ich relacja szybko ulega zmianie, kiedy nastolatek uczy z wytrwałością chłopca podstawowych czynności nie przejmując się tym, ze maluch czasem bywa agresywny. Jednak starszy po jakimś czasie zakochuje się w chłopcu.


Nie będę zdradzała Wam reszty fabuły, ponieważ wolałabym, byście sami sprawdzili to anime. 

Co do drugiej części - wyszedł dopiero jeden odcinek i nie jestem w stanie zbyt wiele napisać, jednak mogę na spokojnie stwierdzić jedno. Relacja Haru i Rena ma się bardzo dobrze i choć rozwija się w ślimaczym tempie to zapewne po kilku odcinkach będzie dość... ciekawie, jeśli wiecie co mam na myśli *lenny*.

Można dostrzec różnice w wyglądzie bohaterów, a tym bardziej Rena. 


Według mnie wygląda on o wiele gorzej. Wyobrażałam go sobie znacznie inaczej, a minęły dopiero trzy miesiące od sytuacji, która wydarzyła się w ostatnim odcinku pierwszego sezonu. Oczywiście Haru także się zmienił. Możemy dostrzec to po ostrzejszych rysach jego twarzy, a także po długości jego włosów.

Kreska sama w sobie jest bardzo przyjemna. Nie mam do niej zastrzeżeń. Soundtrack też jest bardzo fajny, miło się go słucha i dobrze wpasowuje się w całą kompozycję. 

Oczywiście nie może zabraknąć nowych twarzy w serii. Od razu moją uwagę przykuł tajemniczy mężczyzna, który pojawia się w openingu do drugiego sezonu. Nie jest jeszcze wiadome jaką rolę odegra w historii tej dwójki, ale wydaje mi się, że nie wyjdzie z tego nic miłego.


Mam nadzieję, że moja recenzja Wam się spodobała, a teraz zapraszam Was do obejrzenia traileru do anime, a także do własnej recenzji :) Bardzo, bardzo gorąco Wam to polecę, bo na prawdę warto. Mam nadzieję, ze przekonacie się do tego anime i napiszecie w komentarzu, czy dzięki mojej recenzji je obejrzeliście, a jeśli tak - to jakie są wasze odczucia.

Moja ocena: 10/10



Zaszczycę Was też kilkoma gifami z anime:




Do następnego! ♥

haruka x

You Might Also Like

0 komentarze