DEBIUT EXO-CBX

21:07

Cześć!!

Tak, wiem, że za mną tęskniliście ♥

Dobra, a teraz tak na serio.


W październiku swój debiut miała podgrupa EXO - EXO-CBX. W skład wchodzi trójka chłopaków z EXO, czyli Chen, Xiumin i Baekhyun. Od pierwszych liter ich imion w sumie wzięła się cząstka CBX.



Co tu się więcej rozpisywać? Przejdźmy do recenzji.

Piosenka brzmi bardzo fajnie. Nadaje się do tańczenia, jest skoczna. Powiewa mocną nutą retro i funku, co nadaje jej specyficznego uroku. Dźwięki gitary w tle dodają takiego smaczku, co jeszcze bardziej wpływa na cudowne brzmienie piosenki. Głosy chłopców są wprost idealne i pasują do całości. Rap Baekhyuna zdecydowanie przewyższył moje oczekiwania. Poradził sobie bardzo dobrze w tej roli i z niecierpliwością czekam na więcej piosenek, w których Byun wcieli się w rolę rapera. 

Co do teledysku - została w nim ukazana figlarna strona całej trójki. Chłopcy dobrze się bawią i robią rzeczy, na które po prostu mają ochotę. Demolują studio telewizyjne, tańczą i robią wiele rzeczy, których my pewnie nigdy byśmy nie zrobili. Na pierwszy rzut oka teledysk może wydawać się nudny, ponieważ ukazane jest biuro i nudna praca chłopaków, ale z każdą sekundą "praca" przeradza się w czystą zabawę i szaleństwo.

Coś do czego po prostu muszę się odnieść - ubiór.
Zakochałam się w strojach chłopaków w MV. W każdym outficie wyglądali idealnie, choć najbardziej podobali mi się w garniturach, w których wyglądali jak szefowie, których pragnęłabym w swojej pracy. Dlaczego oni muszą wyglądać tak dobrze w garniturach?

Podsumowując:
Sama piosenka, jak i teledysk bardzo mi się podobały. Wykonanie jest jak zwykle profesjonalne, koncept trafił w moje gusta, więc co tu się bardziej rozgadywać? Wystarczy podziwiać idealny wygląd Chena, Baeka i Xiumina w tym teledysku, a także delektować się brzmieniem utworu.

Moja ocena: 10/10

Zapraszam Was do obejrzenia MV i do wyrażenia własnego zdania:




Do następnego!! ♥

haruka x

You Might Also Like

1 komentarze