Cześć i czołem!

19:17

To mój pierwszy post na blogu i chciałabym się jakoś z Wami przywitać. 

Matko, ale to sztywnie wygląda.

*chińskie kluski dla rozluźnienia atmosfery*



Więc mam na imię Ola, mam 16 lat i jestem dziwna. Przynajmniej tak sądzą moi przyjaciele. 

Nie będę się zbytnio o sobie rozpisywać, bo nie po to założyłam tego bloga. No dobra, może dodam czasem jakiegoś posta o sobie, bo nie chcę ograniczać się tylko do "Comeback EXO, ale super", ale chciałabym móc gdzieś się wygadać. Spokojnie, nie będzie to smutny pamiętnik typowej nastolatki. Może wygląd bloga nie wygląda na blog kejpoperki i animu zjeba, ale uwierzcie mi, nie chciałabym was zniechęcić na sam początek. 

Co chciałabym umieścić na tym blogu?
Na pierwszym planie oczywiście byliby chinole i anime. Czemu? Nie ma zbyt wielu blogów, gdzie zrecenzowane są comebacki, MV's, debiuty k-popowych artystów, a przynajmniej nie po polsku. Znajdzie się też miejsce dla MOICH rankingów np. Ulubieniec miesiąca, płyta miesiąca, comeback miesiąca, debiut miesiąca i WIELE, WIELE INNYCH. To samo tyczy się anime, ale w mniejszym stopniu, ponieważ nie jest to tak obszerny temat. Chciałabym, by to był blog, gdzie każda biedna duszyczka, która dopiero zagłębia się w te tematy wiedziała z czym ma do czynienia. A co do anime, każdy chciałby przeczytać jakąś recenzję, zanim zacznie oglądać jakieś dane anime, prawda? Przynajmniej jest tak w moim przypadku. Spokojnie, nie będą to recenzje długości krzyżaków. Chciałabym ukazać to w krótki i humorystyczny sposób, by nikogo nie zrazić. 

Oczywiście znalazłoby się też coś o mnie. Postaram się w miarę możliwości pisać o ciekawych rzeczach, które miały miejsce w moim życiu, dlatego posty takiego właśnie typu będą bardzo rzadko (moje życie jest nudne).

Udało mi się wymyślić co do tej pory mogłabym dodawać na bloga, więc postaram wam to przedstawić:

1. K-POP:
COMEBACKI I DEBIUTY - lista na dany miesiąc, a potem w dzień wyjścia danego comebacku/debiutu krótki post z recenzją (według mnie)
MV - chciałabym także oceniać wg. własnego uznania starsze MVs idoli, ponieważ one też są ważne
ULUBIONE - moje ulubione MV, piosenka, płyta, debiut, comeback, zespół i solowy artysta miesiąca (może być tego więcej, to tylko wstępne rozpatrzenie)
TOP 5 - piosenek i MV, które warto obejrzeć/przesłuchać w danym miesiącu. 

2. ANIME:
NOWE EMITOWANE - lista nowych anime na dany miesiąc, a potem krótka recenzja każdego, jeśli pojawią się już jakieś odcinki
• STARSZE ANIME - recenzje starszych anime np. z zeszłego sezonu
• ULUBIONE - ulubione anime, postać, piosenka z openingu/endingu tego miesiąca
TOP 5 - anime, które polecam w danym miesiącu. 

WSZYSTKIE PODANE TU PROPOZYCJE MOGĄ ULEC ZMIANIE, CO NA BIEŻĄCO BĘDĘ ZMIENIAĆ!!!

Jeszcze nie wiem jak to wszystko będzie działać, ale postaram się to ogarnąć. Nie jestem pewna, ile postów będzie w tygodniu, ale postaram się dodawać 2-3. Mogę czasem zrobić krótkie Q&A na dany temat, więc wtedy napiszę, abyście zadawali pytania, a ja na nie odpowiem. 

Mam nadzieję, że mój blog przypadnie wam do gustu i zostaniecie na dłużej! ♥

Do następnego!!~

haruka x



You Might Also Like

1 komentarze