ULUBIEŃCY MIESIĄCA - ANIME: LISTOPAD

22:32

Dziś przychodzę do Was z moimi ulubieńcami na miesiąc listopad. Pod koniec miesiąca będę wstawiała właśnie takiego posta z ulubieńcami na miniony miesiąc, czyli coś, co najbardziej mi się spodobało.

   1. ULUBIONE ANIME:

W tym miesiącu moim ulubionym anime zostało oczywiście Yuuri!!! On Ice. Jest to historia dwóch łyżwiarzy, którzy mimo kilometrów, odmiennych charakterów i przede wszystkim płci, znajduje wspólny język - miłość. Połączyła ich głównie pasja i chęć trenowania głównego bohatera przez mistrza świata w Grand Prix, Victora Nikiforova. Do tej pory pojawiło się 8 odcinków, ale to jeszcze nie jest koniec.



   2. ULUBIONY OPENING:

Muszę, po prostu muszę umieścić tutaj opening do Yuuri!!! On Ice, bo to jak dla mnie złoto i diamenty. Piosenka ma cudowne przesłanie, idealnie pasuje do całego wykonania graficznego openingu. Zakochałam się w niej po pierwszym usłyszeniu, więc bardzo polecam.



   3. ULUBIONY ENDING:

Tym razem nie będzie to YOI. Ending pochodzi z anime "Free!". Nie mogłam się powstrzymać, aby je tu umieścić i prawdopodobnie pojawi się w kolejnych kilku wydaniach, bo... czemu nie? Nie widziałam lepszego endingu od tego. Uderzył idealnie w moje gusta.



   4. ULUBIONA POSTAĆ:

I tu Was zaskoczę. Ulubioną postacią będzie Viktor Nikiforov z Yuuri!!! On Ice (nie mogłam się powstrzymać, przepraszam). Jest on 28-letnim łyżwiarzem, a także trenerem z Rosji. Jest dość szarmancki, narcystyczny, posiadające zbyt wysokie mniemanie o sobie. Jednak jest bardzo inteligentny i potrafi zachęcić swojego podopiecznego do dania z siebie wszystkiego. Niestety, jest także flirciarzem, ale w tym przypadku jest to bardzo przydatna cecha.



To na tyle z moich ulubionych z tego miesiąca. Pamiętajcie, że jutro pojawi się wersja z k-popem!

do następnego ♥

haruka x


You Might Also Like

0 komentarze