COMEBACK ASTRO

21:55

Cześć kochani ♥

Dziś przychodzę do Was z innym tematem, niż EXO. Zajmiemy się comebackiem ASTRO, który przypadł na 9 listopada bieżącego roku. Posta miałam dodać wczoraj, ale miałam urodziny, wiec sobie to po prostu odpuściłam.

ASTRO to zespół powstały w 2015 roku, jednak zadebiutował dopiero na początku 2016. W skład bandu wchodzi sześciu członków: MJ, Jin Jin, Cha Eun-woo, Moon Bin, Rocky i Yoon San-haMoże i są młodym zespołem, ale już odnoszą wielkie sukcesy w k-popie, ponieważ są pod skrzydłami Fantagio Music, co dało im dobry początek.




Więc przejdźmy do recenzji.

Piosenka "Confession" jest piosenką, która wpada w ucho i chce jej się słuchać od początku do końca. Dość szybkie tempo pasuje do głosów wokalistów, a także do dynamicznego rapu. Piosenka sama w sobie jest bardzo chwytliwa i kilka razy podczas pisania tej recenzji miałam ochotę odejść od komputera i tańczyć. 

Co do MV i konceptu...
Teledysk jest bardzo pomysłowy. Dziewczyna wymyśliła zespół, przenosząc ich na papier, a potem układając różne historyjki z nimi w swojej głowie. Można by rzec, ze stwarzała w swoich myślach fanfiction z udziałem chłopców z zespołu. Starają się "wspierać" dziewczynę, jednocześnie wzdychając do niej, choć szczerze muszę przyznać, że urodą to ona nie grzeszy. Mieliście kiedyś sytuację, że wzdychało do was jednocześnie sześciu przystojnych chłopaków? Cóż, takie rzeczy tylko w teledyskach. Jednak samo wykonanie i pomysłowość to wielki plus.

Jednak niestety, muszę przyczepić się do konceptu. Szkolny, uroczy koncept jest już niestety przejedzony. Wydaje się, że chyba większość k-popowych zespołów przerobiła już tą tematykę, co nie jest jakimś wyczynem. Chciałabym zobaczyć chłopaków w seksownym koncepcie (takich nigdy za wiele) lub czymś oryginalnym, wymyślonym tylko przez nich. 

Takim akcentem zakończę swoją recenzję. Wydaje mi się, że to wszystko, co mogę napisać o tym dziele.

Moja ocena: 8/10

Zapraszam do indywidualnej oceny!:




do następnego!! ♥

haruka x

You Might Also Like

0 komentarze