COMEBACK MONSTA X - NEWTON

21:15

Cześć kochani!

Ten post poświęcę comebackowi MONSTA X i nowiutkiemu cacku - NEWTON, które wyszło 27 lipca.


Zacznijmy więc od piosenki. Początkowo nie spodobała mi się zbytnio, ale przesłuchałam ją jeszcze kilka razy i bardzo, bardzo mi się spodobała. Jest ona bardzo wesołą piosenką, która idealnie pasuje do wakacyjnego klimatu. Ma w sobie zarówno partie wokalne, jak i raperskie, przez co ta kompozycja idealnie pasuje do melodii. Ponadto bardzo podobają mi się głosy chłopaków. Zawsze zwracam uwagę na to, czy dany głos mi się podoba i muszę przyznać, ze chłopcy maja bardzo przyjemne głosy.

Jeśli chodzi o teledysk - cudowny. Bardzo podoba mi się to, ze wszyscy idole starają się dopasować koncept do czasu, w jakim jest on wydawany. Dlatego otrzymaliśmy piękny, wakacyjny teledysk, w którym widzimy podróżujących chłopców, którzy oczywiście świetnie się bawią. Uwielbiam takie teledyski, ponieważ widać, jak świetnie członkowie zespołów się ze sobą dogadują i przede wszystkim, bawią się i czasem nawet odpoczywają, nagrywając teledysk.

Co do konceptu - oczywiście, że wakacyjny. Uwielbiam koncepty wakacyjne, ponieważ wtedy idole mogą odpocząć nawet przez pracę. Dobrze się bawią nagrywając teledyski, przez które mam ochotę robić szalone rzeczy. Nie mówię tu o rzuceniu się z klifu, ale o wycieczce samochodem z przyjaciółmi, piknikach na trawie i kąpaniu się w morzu. Zawsze chciałam odbyć taki trip ze swoimi przyjaciółmi i mieć miliony takich wspomnień.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 9/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze