COMEBACK KARD

13:50

Cześć kochani!

Dziś chciałabym zająć się nowym cackiem od KARD, czyli nowiutkim teledyskiem i piosenką HOLA HOLA.

KARD to grupa utworzona w 2016 roku pod skrzydłami DSP Media. W skład zespołu wchodzą dwie kobiety i dwóch mężczyzn: J. Seph, Somin, Jiwoo i B.M.


Jestem pod wielki wrażeniem, jak bardzo ta piosenka spodobała mi się po pierwszym przesłuchaniu. Moim zdaniem jest świetna i idealnie nadaje się do wakacyjnych klimatów, w jakie miała się ona wpasować. Bardzo podoba mi się to, że nie ma określonej roli, kto jest wokalem, kto raperem, bo każde z nich może spróbować czegoś innego, wykazać się w innej dziedzinie. Piosenka momentami jest lekka, ale przez większą część możemy dać ponieść się emocjom, bo przecież są wakacje i właśnie tym krzyczy cała piosenka.

Jeśli chodzi o teledysk - arcydzieło. Grupka przyjaciół, która podróżuje, imprezuje i świetnie się bawi, nie przejmując się niczym. To jest właśnie to, co chciałabym przeżyć w wakacje, a KARD niesamowicie to ukazuje. Zapierające dech w piersiach widoki, szalone domówki w małym gronie i przede wszystkim dobra relacja to coś, czego potrzebuje każdy z nas we wakacje, lecz nie każdy oczywiście może to przeżyć. Teledysk jest świetny nie tylko pod względem fabuły, ale również kolorystyki i scenerii. No i oczywiście nie mogło zabraknąć gry w karty.

Co do konceptu, oczywiście, że jest on wakacyjny. Najbardziej z tego wszystkiego urzekły mnie stroje naszych bohaterów, ponieważ są takie proste, a jednak przykuwają uwagę na znacznie dłużej, przynajmniej wielbicieli mody. Jejku, zawsze największy problem mam właśnie w tym punkcie, bo nie jestem jakąś ekspertką i nie chcę wyjść na głupka. Bardzo podoba mi się motyw podróży, ponieważ sama jestem osobą, która chciałaby zwiedzić cały świat, zatrzymać się wszędzie przynajmniej na kilka godzin. Muszę przyznać, że ten koncept to arcydzieło.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 10/10
Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze