COMEBACK EXO

18:02

Hej kochani!

Ten post chciałabym poświęcić mojej bezwzględnej miłości do EXO. Jak już wiecie, dzisiaj wrócili nasi "królowie", czyli EXO, wraz z piosenką KO KO BOP (zabiję SM za to, że comeback odbywa się bez Laya).


Piosenka jest bardzo przyjemna, trochę zbliżona do muzyki z gatunku reggae. Po pierwszym przesłuchaniu od razu mi się spodobała. Jest typem piosenki, przy której można poleżeć w łóżku, uspokoić się i odpocząć. Jestem mile zaskoczona tą piosenką, ponieważ idealnie nadaje się do letnich, spokojnych klimatów. Jednak nie jestem zadowolona z line distribution, ponieważ Sehun jak zwykle praktycznie nic nie śpiewa i oh, nie zapominajmy o Layu, którego nawet tam niema. 

Teledysk jest bardzo spokojny, przyjemny, a zarazem cholernie tajemniczy. Zacznijmy od tego, ze dzieje się tam bardzo dużo dziwnych rzeczy, a nasze dzieciaki jedzą tajemnicze cukierki, które mogę bezpodstawnie nazwać narkotykami. Nasze wiecznie szczęśliwe i oczywiście naćpane dzieci wyobrażają sobie różne dziwne rzeczy (np. kąpiel w pralce). Jednak muszę powiedzieć, że całokształt teledysku jest idealny, jeśli chodzi także o piosenkę i cały koncept. Pasuje idealnie do letnich klimatów, gdzie każdy daje się ponieść emocjom (no każdy oprócz mnie). Muszę wspomnieć także o niesamowitych widokach (nie tylko gołe klaty hehe), a także o żywej kolorystyce.

Koncept wydaje mi się dość staromodny, w sensie o czasy, w jakich znajdowali się nasi bohaterowie. Wygląda mi to na od 1950 do 1990 roku, gdzie modne były bistra, do których chodziło się na piwko, a także , by spotkać się z przyjaciółmi. Wydaje mi się, że stroje i fryzury także idealnie pasują do tych lat, ale poprawcie mnie, jeśli się mylę. Takie koncepty są co raz popularniejsze, ale no proszę, kto nie chciałby zobaczyć swojego ulubionego zespołu w ciuchach z minionego stulecia? Ja już swoja fantazję spełniłam (przynajmniej po części). Jednym słowem: chłopcy wyglądali po prostu niesamowicie.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 10/10
Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?


You Might Also Like

0 komentarze