COMEBACK PSY

17:45

Cześć!

Dziś mam dla Was małe co nieco na temat comebacku PSY, wraz z Taeyangiem i piosenką LOVE (Tae miał mieć solowy comeback w lipcu, ale stwierdził, że zrobi go po swojej trasie koncertowej).

PSYwłaściwie Park Jae-sang to południowokoreański piosenkarzrapertancerz i producent muzyczny. Popularność zdobył dzięki zabawnym materiałom filmowym i występom w programach takich jak: The Ellen Degeneres ShowExtraGood Sunday: X-ManThe Golden Fishery i Saturday Night Live.


Piosenka jest bardzo fajna. Na samym początku średnio mi się spodobała, ale po tłumaczeniu, które wygenerowane jest automatycznie w MV mogę stwierdzić, że piosenka jest świetna, ma niesamowite przesłanie, co jest bardzo dużym plusem (bo większość piosenek jest teraz o "niczym"). Powiem, ze bardzo przyjemnie mi się jej słucha. Jest bardzo miła, można by powiedzieć, ze idealna do słuchania codziennego, a także na imprezach. Dodatkowo niesamowity głos Taeyanga pasuje idealnie do piosenki, a także rapu PSY.

Teledysk jest dość nietypowy, jeśli chodzi o kpopowe teledyski. W całości składa się z układu tanecznego, który wykonywany jest przez grupę taneczną (ta sama grupa tańczyła w teledysku do "Sorry" Justina Biebera). Muszę przyznać, ze bardzo spodobała mi się taka forma, tym bardziej, że układ i pomocnicze "obrazki" idealnie odwzorowuję zamysł i przesłanie teledysku. 

Jeśli chodzi o koncept - miłość. PSY zmienia się na naszych oczach. Czasem warto odstąpić od kontrowersyjnych pomysłów i tak, jak pokazuje to raper - pomyśleć nad czymś, wziąć coś na poważnie, zmienić coś na lepsze, a tu raper pokazuje, że warto wziąć się za zmienianie świata na lepszy. Jestem pod wrażeniem.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 10/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze