OUSHITSU KYOUSHI HAINE

17:13

Cześć kochani! 

Dziś chciałabym powrócić do tematyki anime, czego nie poruszałam już jakiś czas, bo czekałam na coś, co przypadnie mi do gustu i będę mogła to obejrzeć, jak i również odnieść się do tego w swoim poście. Dzisiejszy post chciałabym więc poświęcić anime OUSHITSU KYOUSHI HAINE.



Do pałacu króla Grannzreich przybywa Królewski Nauczyciel. Ma za zadanie nauczyć książęta wszystkiego, co powinni wiedzieć jako rodzina królewska i, być może, przyszli królowie. Jedyny problem jest taki, że żaden z nich nie ma zamiaru się uczyć ani słuchać swojego nowego profesora, a na dodatek każdy ma zupełnie inny charakter. 

Tak prezentuje się opis anime, które bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Lubię próbować nowych rzeczy, dlatego postanowiłam zagłębić się w to anime, które o dziwo bardzo mi się spodobało.

Ogólny zarys fabuły jest bardzo prosty. Czwórka książąt rozrabiaków, która próbuje wykurzyć kolejnego, beznadziejnego Królewskiego Nauczyciela. Jednak mężczyzna, wyglądający jak dziecko sprawia, że finalnie żadne z nich nie chce, by Haine od nich odchodził. Anime przedstawia różne osobowości, jakimi odznaczają się książęta. Od flirciarza i buntownika, aż po inteligenta i w końcu spokojnego mężczyznę. Muszę przyznać, że anime bardzo zaskoczyło mnie tym, ile wartości w sobie skrywało. Pierwszą, z jaką się spotykamy jest to, by nie osądzać nikogo po okładce, a także po plotkach. Kolejnymi są: siła przyjaźni i miłości, dążenie do spełnienia marzeń i przede wszystkim poświęcenie. To anime bardzo mnie zaskoczyło i jestem pewna, ze będę do niego wracać jeszcze kilka razy.

Sami bohaterowie są zupełnymi przeciwieństwami. Jeśli wzięlibyśmy pod uwagę wszystkich książąt: żaden z nich nie jest do siebie podobny i z charakteru, a także z wyglądu. Książęta są specyficzni. Bruno uwielbia literaturę, dąży do tronu poprzez rozum. Licht jest flirciarzem, a także zgrywa głupka, przez co ukrywa swoją inteligencję, Leonhardt jest przeciwnikiem nauki, ale bardzo się stara, a Kai natomiast jest typem człowieka, który załatwiłby wszystko pokojowo. Każde z nich jest na początku źle nastawione do nauczyciela, ponieważ Leo tak zarządził, ale w końcu chłopiec zostaje ze swoją nienawiścią sam, ponieważ cała reszta dostrzega w nauczycielu bardzo dobrego nauczyciela i przyjaciela. Bohaterowie, jak i cała historia przedstawiona jest w zabawny sposób, ale nie brakuje trudnych momentów, które zapierają dech w piersiach.

Ścieżka dźwiękowa całej serii jest bardzo wesoła. Opening i ending są do siebie bardzo podobne, ale na swój sposób różne. Najbardziej jednak spodobał mi się opening do anime, choć sama niestety nie wiem dlaczego. Urzekł mnie swoją melodią i chwytliwym tekstem. 

Możecie teraz posłuchać i obejrzeć opening i ending do anime:

OPENING:




ENDING:




Podoba mi się też to, że anime nie ogranicza się tylko do głównych bohaterów, a ukazuje też momenty z życia innych, drugoplanowych postaci, które może i nie są zbyt istotne w całej historii, ale nadają klimatu całemu dziełu.

Zaszczycę Was teraz kilkoma screenami/gifami z anime i bardzo, bardzo gorąco Wam to polecę, bo na prawdę warto. Mam nadzieję, ze przekonacie się do tego anime i napiszecie w komentarzu, czy dzięki mojej recenzji je obejrzeliście, a jeśli tak - to jakie są wasze odczucia.

Moja ocena: 10/10






Do następnego! ♥

haruka x

p.s. Jeśli macie jakieś ulubione anime i chcielibyście, bym o nim napisała to napiszcie w komentarzu!

You Might Also Like

0 komentarze