COMEBACK JJ PROJECT

21:15

Cześć kochani!

Wreszcie doczekaliśmy się comebacku JJ PROJECT, więc powinniśmy zapisać sobie tę datę w kalendarzu, ponieważ kolejny comeback może być dopiero za kolejne pięć lat. Pozwólcie więc, że puszczę wodze fantazji i rozpiszę się o comebacku JJ PROJECT i "TOMORROW, TODAY."

JJ PROJECT to duet, który powstał w 2012 roku, poprzedzając powstanie GOT7, do którego należy ta dwójka. Duet składa się z dwóch członków zespołu GOT7 - Jaebuma (JB) i Jinyounga. Powstali pod skrzydłami JYP Entertainment.


Zacznijmy od piosenki, która nie spodobała mi się. Sami wiecie, że nie lubię ckliwych piosenek, choć są wyjątki. Jednak ta piosenka do nich nie należy. Szczerze, powstrzymywałam się od oglądania teaserów, bo chciałam być zaskoczona. Myślałam, ze będzie to łagodniejsza wersja "BOUNCE", ale jak widać przeliczyłam się. Jednak muszę przyznać, że melodia jest całkiem przyjemna, a chłopcy mają bardzo delikatne i przyjemne w słuchaniu głosy. To jedyny plus jak dla mnie, choć pamiętajcie, że każdy ma inny gust.

Jeśli chodzi o teledysk, jest przepiękny. Muszę to powiedzieć, ale wygląda jak typowy romans, tym bardziej początek i te momenty, w którym dwa obrazy nachodzą na siebie i jeden powoli znika. Jednak bardzo spodobał mi się motyw, w którym teledysk wygląda jak film. Bardzo mało jest takich teledysków, ponieważ pomysł nie jest tak popularny, ale jednak u JJP wygląda to świetnie. Jestem pod wrażeniem. Podoba mi się też ta delikatność i życie w zgodzie z naturą. Jest to prześwietne, ponieważ idealnie wpasowuje się w wakacyjne standardy.

Co do konceptu - znów mamy do czynienia z konceptem wakacyjnym. Jestem pod wrażaniem, ponieważ nie sądziłam, że członkowie G7, którzy mają na co dzień do czynienia z konceptem mocnym, seksownym, tak idealnie wpasują się w delikatny, naturalny koncept wakacyjny. Chłopaki wykonali kawał dobrej roboty i poza tym wyglądają świetnie.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 8/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze