COMEBACK JESSI

11:50

Cześć kochani!

Dziś zajmiemy się nowiuteńkim cackiem od JESSI. Raperka wróciła do nas 13 lipca, czyli wczoraj z nowiuteńką piosenką i MV - GUCCI.

Jessica Hyun-Jo Ho, czyli JESSI to Amerykańska raperka, która przeprowadziła się do Korei Południowej w wieku 15 lat, by zacząć karierę kpopowej piosenkarki. Zadebiutowała w 2005 roku pod skrzydłami YMC Entertainment.


Zacznijmy więc od piosenki. Na początku średnio mi się podobała, ale po wsłuchaniu się w słowa i melodię spodobała mi się o wiele bardziej. Piosenka jest skoczna. Jest mieszanką popu, R&B, a takze delikatnie hip-hopu. Muszę także przyznać, ze bardzo spodobał mi się głos raperki. Dawno nie słyszałam tak oryginalnego kobiecego głosu, który byłby idealnie dopasowany w rolę, jaką wykonuje. Nie spodziewałam się, że Jessica ma tak duży talent i cieszę się, że tak dobrze go wykorzystuje.

Teledysk jest według mnie bardzo fajny. Jest w nim dużo nagiego ciała, przez co widz przez większą część teledysku skupia swoją uwagę na piersiach, ale się nie dziwię, bo sama bym takie chciała mieć. Bardzo spodobał mi się zamysł na teledysk, bo firma GUCCI, której nazwa jest w tytule jest firmą bardzo ekskluzywną, więc jasne było, że w teledysku będzie mnóstwo drogich rzeczy i ubrań. Bardzo spodobała mi się także ciemna kolorystyka w teledysku, która idealnie oddaje klimat całej piosenki.

Jeśli chodzi o koncept, to znów mam tutaj delikatny problem. Powiedziałabym, ze jest dość seksowny z domieszką kobiecości i streetstyle. Jestem miło zaskoczona takim połączeniem, ponieważ Jessica jest piękną kobietą i to dobrze, że eksponuje swoje walory. Nie ukrywam, ze nawet ja jestem zazdrosna o jej figurę, ponieważ ma się czym pochwalić. Muszę przyznać, ze bardzo spodobały mi się outfity JESSI w tym MV, ponieważ bardzo, ale to bardzo podoba mi się pomieszanie koreańskiego streetstyle z amerykańskim.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 9/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze