DEBIUT ONE

16:23

Hej kochani!

Dziś chciałabym odnieść się do debiutu nowego rapera - ONE i jednego z jego debiutanckich singli - HEYAHE.

ONE, czyli Jung Jaewon to 23-letni raper, były członek 1PUNCH, który zadebiutował solo 11 lipca tego roku pod skrzydłami SM Entertainment z piosenkami HEYAHE i GETTIN' BY


Piosenka spodobała mi się od samego początku. Jest to ten typ piosenki, przy którym można się położyć, odpocząć i wyluzować, ale można również pośpiewać i udawać supergwiazdę. Jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ myślałam, że będzie to coś gorszego (nie oglądałam wcześniej teaserów) i bałam się, że mi się nie spodoba. Jednak o dziwo piosenka bardzo wpadła mi w ucho. Bardzo fajnie się jej słucha i mam nadzieję, że zostanę dłużej przy twórczości tego artysty.

Teledysk również bardzo mi się spodobał. Jest w nim mnóstwo samego artysty, jak również wydarzeń, które układają się w historię. Nie jestem jednak pewna, co raper chciał nam tym przekazać. Niektóre momenty teledysku jakby wymykają się spod kontroli, nie pasują do reszty. Wydaje mi się, ze albo bohater śni i wszystkie sytuacje, które dzieją się w teledysku są wytworem jego wyobraźni, albo zażywa narkotyki, albo jest chory psychicznie, albo ewentualnie jestem jakaś chora, tworzę domysły i wszystko, co tam się dzieje jest rzeczywistością. Jednak muszę przyznać, że kolorystyka i sceneria całego teledysku pasują idealnie do piosenki, wszystko dzieje się w swoim tempie, co jest niesamowite.

Jeśli chodzi o koncept, odbiega on od pojęcia "typowy koreański raper" (przynajmniej w tym MV), ponieważ nasz główny bohater ubrany jest dość elegancko (droga koszula i koszulka z Gucciego), co bardzo pasuje do tematyki teledysku. Jednak muszę przyznać, że według mnie ONE wygląda świetnie i jestem pewna, że podbije serca milionów nastolatek (jeśli nadal tego nie zrobił).

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 9/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze