ULUBIEŃCY CZERWCA: K-POP

18:37

Dziś pojawiłam się z k-popową wersją ulubieńców miesiąca. Przypominam, ze wszystko może ulec zmianie, bo to dopiero moje pierwsze posty i sama nie wiem jak będzie to wszystko wyglądało. Zapraszam do czytania!



   1. ULUBIONA PIOSENKA:

Zdecydowanie ulubioną piosenką czerwca zostaje "U GOT ME" od GOT7. Piosenka pochodzi z minialbumu "GOT LOVE". Sama nie wiem jak to się stało, ze ją pokochałam, ale to chyba przez melodię i fakt, że YUGYEOM TAM SZEPCZE. Ogólnie bardzo podobają mi się tam wokale i rapy chłopaków, bo jest to coś innego, niż reszta piosenek, nawet z tej płyty.




   2. ULUBIONY MV:


Ulubionym teledyskiem będzie teledysk do "CRITICAL BEAUTY" od PENTAGON. W sumie z tym zespołem byłam od debiutu, choć na początku nie podobali mi się aż tak bardzo, słuchałam ich sporadycznie. Jednak teraz jestem w nich totalnie zakochana. Teledysk jak dla mnie jest bardzo pomysłowy, lubię takie klimaty i myślę, że jeszcze długo zostanie w moich myślach.




   3. ULUBIONY COMEBACK:

To miejsce zdecydowanie będzie należeć do G-DRAGONA, który powrócił do nas z singlem "UNTITLED, 2014" i nowym albumem "KWON JI YONG". Jak dla mnie comeback jest świetny. Nie miałam słów, kiedy zobaczyłam jego teledysk i dosłownie płakałam, kiedy to oglądałam. Jestem z niego taka dumna, że nie wiem, czy są słowa, które określiłyby to, jak dumna z niego jestem.



   4. ULUBIONE DANCE PRACTICE;

Musze powiedzieć, że dodałam tę kategorię w tym poście i wpadłam na nią dosłownie kilka minut temu. W tej kategorii wygrywa dance practice do "CHERRY BOMB" od NCT 127. Uwielbiam tę piosenkę i nie mogłam powstrzymać się od dodanie tego tutaj tym bardziej, że to dance practice jest chyba najlepszym, jakie mieli do tej pory (i gdybym umiała tańczyć to bym się tego nauczyła ok).




   5. ULUBIONY IDOL:

W tym miesiącu mianem najulubieńszego idola mianuję G-DRAGONA, którego chyba wcześniej tutaj nie dodawałam. Pomijam już nawet fakt, że jest on moim ub i bardzo chciałabym jechać na jego koncert, ale po 1. nie mam pieniążków, bo się przeprowadzam i po 2. nie miałby mnie tam kto zawieść. 
G-DRAGON, czyli KWON JIYONG to 29-letni piosenkarz/raper, członek zespołu BIGBANG. Zadebiutował w zespole po sześciu latach praktyk w YG Entertainment, czyli w 2006 roku. Jego solo debiut przypadł na rok 2009 z singlem "Heartbreaker". Brał również gościnny udział w kilku serialach. Jiyong jest ikoną mody, rozpoznawalną na całym świecie, jest również wspaniałym człowiekiem, który udziela się charytatywnie i traktuje wszystkich na równi z sobą.




Jak na dziś to tyle. Z miesiąca na miesiąc będzie pojawiało się więcej podpunktów, do których mogę się odnieść, ale nie chciałabym Was zrazić na sam początek.



Do następnego!

haruka x

You Might Also Like

0 komentarze