COMEBACK RED VELVET

08:12

Cześć kochani!

Dziś chciałabym poświecić troszkę swojego czasu na RED VELVET i ich nowiuteńkie MV, które pojawiło się wczoraj. Oczywiście mowa tutaj o "RED FLAVOR".

RED VELVET to girlsband tworzony przez SM Entertainment w 2014 roku. Grupa zadebiutowała singlem Happiness wydanym 4 sierpnia 2014. Pierwotnie składała się z czterech członkiń: Irene, Seulgi, Wendy i Joy, a Yeri dołączyła do grupy w marcu 2015.


Przejdźmy wiec do piosenki. Szczerze przyznam, że myślałam, że ta piosenka będzie beznadziejna, bo nie słucham zbyt często girlsbandów, tym bardziej RED VELVET, ale o dziwo piosenka bardzo mi się spodobała. Jest bardzo skoczna i żywiołowa, można przy niej się dobrze bawić i potańczyć, co pokazały dziewczyny w teledysku. Jestem pod wrażeniem talentu dziewczyn, bo tak jak wcześniej wspominałam - nigdy wcześniej nie słuchałam tego zespołu i nie byłam w stanie tego dostrzec. Jednak jestem pewna jednego, muszę bliżej zapoznać się z twórczością RV.

Jeśli chodzi o teledysk - wow. Jestem pod wrażeniem, że można było wpaść na coś tak niesamowitego. Teledysk sam w sobie jest bardzo kolorowy, idealnie dopasowany do tematyki wakacyjnej. To takie kochane, że każda z dziewczyn ma dopasowany do siebie smak owocu, co idealnie pasuje do całego konceptu, zamysłu. Cały teledysk jest bogaty w zbliżenia na dziewczyny, wystąpienia z układem tanecznym i oczywiście w mnóstwo owoców. Jestem pozytywnie zaskoczona.

Jeśli chodzi o koncept - wakacyjno-uroczo-owocowy! Chyba nigdy nie widziałam tak fajnego konceptu, który byłby czymś nowym, a jednocześnie takim, który spodobałby się szerokiemu ogromowi osób i dodatkowo byłby dopasowany do zespołu i pory roku. Dodatkowo dziewczyny wyglądają zjawiskowo, a ich stroje mnie urzekły. Mam nadzieję, ze dziewczyny stworzą więcej takich rzeczy, ponieważ jest to mega fajną sprawą. Wielkie wow.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 10/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze