COMEBACK ZICO - ARTIST

12:34

Cześć kochani!

Dziś chciałabym troszkę przybliżyć Wam swoją opinię na temat comebacku ZICO i piosenki "ARTIST", który przypadł na dzień dzisiejszy, a dokładnie na godzinę temu.

Zapraszam Was również to czytania poprzednich postów, których pojawiło się całkiem sporo ♥


Zacznijmy więc od piosenki. Muszę przyznać, że za pierwszym przesłuchaniem mi się nie spodobała, a po kolejnym mam wciąż mieszane uczucia, choć wydaje mi się, że szala przechyla się bardziej w stronę "tak", niż "nie". Piosenka bardzo wpada w ucho, ale sama nie jestem nawet w stanie określić, co mi się w niej nie spodoba. Może oczekiwałam po ZICO czegoś lepszego? Muszę podkreślić, że ZICO to jeden z moich ulubionych raperów, więc mogłam w sumie wymagać czegoś więcej. Jednak odnosząc się do samej piosenki to jest skoczna, można się przy niej dobrze bawić.

Jeśli chodzi o teledysk, to spodobał mi się o wiele bardziej, niż piosenka. Muszę przyznać, że ZICO, jak i całe BLOCK B ma zawsze świetne teledyski, które zostają w mojej pamięci na dłużej i tym razem również się nie zawiodłam. Teledysk jest dynamiczny. Jest świetnie dopracowany, widać, że twórcy i technicy włożyli w to dużo pracy, by idealnie zsynchronizować ze sobą efekty specjalne. Również kolorystyka jest do siebie idealnie dopasowana, przez co teledysk wygląda bardzo dobrze. Jednak najlepszą rzeczą, jaka jest w teledysku to kiteczki ZICO.

Muszę oczywiście nadmienić, że koncept jest jak zwykle we własnym stylu rapera. ZICO w teledysku ma różne stroje, które nie zawsze do siebie pasują, jednak odnosimy wrażenie, ze to połączenie jest ze sobą idealne. ZICO jest typem osoby, która mogłaby mieć na włosach kiteczki (za które go pokochałam jeszcze bardziej, wygląda w nich cudnie, jejku), koszulkę w kropki do kolan, spodnie w paski i niepasujące do niczego buty, a i tak wyglądałby w tym niesamowicie. Chłopak ma własny styl, za który większość go kojarzy, ponieważ może być sobą, może być niezależny i świetnie się z tym czuje (jednocześnie też świetnie wyglądając).

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 9/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze