COMEBACK BTS - COME BACK HOME

18:17

Cześć kochani!

Dziś skupimy się na bardzo długo wyczekiwanym comebacku BTS. Chłopaki wrócili do nas 4 lipca, wydając nowy singiel, a dziś, czyli 5 lipca pojawił się oficjalny MV do piosenki "COME BACK HOME".

Zmiany pojawiły się nie tylko w koncepcie, sposobie ukazywania teledysku, ale również w logo, które totalnie się zmieniło. Angielska nazwa BTS również sie zmieniła. Od teraz BTS po angielsku to BEYOND THE SCENES, choć koreańska nazwa nie uległa zmianie.


Zacznijmy więc od piosenki. Muszę szczerze powiedzieć, ze nie słuchałam jej od razu z wyjściem, bo chciałam poczekać do MV. Jednak powiem, ze piosenka bardzo mi się spodobała. Najbardziej podobają mi się partie raperów i zwrotka Jimina, przez którą cała piosenka aż błyszczy (bo kocham głos Jimina i mogłabym go słuchać do końca swoich dni). Jednak jestem niezadowolona z tego, że jak zwykle Jina nie ma w piosence. BigHit powinien w końcu docenić potencjał najstarszego, bo w końcu może się porządnie wkurzyć i zacząć pracować na własną rękę. Myślę, że chyba jedyną wadą tej piosenki jest właśnie to, ze Seokjin nie śpiewa. Jednak piosenka jest w moim stylu tak, jak większość piosenek chłopaków. Sama piosenka bardzo wpada w ucho i nie zaprzeczam, że na pewno znajdzie się na mojej playliscie.

Jeśli chodzi o teledysk - wow. Nigdy wcześniej taka forma MV nie pojawiła się w karierze BTS, więc jestem bardzo zdziwiona. Na początku myślałam, ze chłopaki pojawią się w MV, ale oczywiście nie przeszkadza mi fakt, że ich tam nie ma. Próbowali nam pokazać coś, co ma być początkiem nowej ery w twórczości BTS. Teledysk ukazuje problemy ludzi, np. samotność, lekomania, pracoholizm i nerwica. Według mnie jest to najłatwiejsza teoria, jaką można wywnioskować z teledysku, bo przepraszam, ale nie jestem kreatywną osobą i nie umiem w takie rzeczy. Jednak zastanawia mnie fakt, dlaczego na samym końcu jest motyw zaćmienia słońca i ukazuje się planeta, którą tworzą wiązki światła? Ten moment najbardziej mnie zastanawia. Macie jakieś pomysły?

Co do konceptu to nie wiem, czy mogę coś powiedzieć. Z piosenki możemy wywnioskować, że koncept nie będzie należał do tych delikatnych i uroczych, a raczej będzie czymś w stylu street style. Nie wiem, czy jest coś, co mogę tu jeszcze napisać, bo trudno napisać o takim czymś cokolwiek, skoro nie widziało się członków w MV, tak samo zdjęć do teaseru.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 9/10


Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze