COMEBACK HALO

17:41

Cześć!
Dziś chciałabym troszeczkę popisać o comebacku HALO z najnowszą piosenką "HERE I AM". Chłopcy wrócili do nas 5 lipca.

HALO to zespół, który powstał w 2014 roku pod przewodnictwem Histar Entertainment. W skład sześcioosobowego zespołu wchodzą: Dino, Inhaeng, Ooon, Jaeyong, HeecheonYoondong.


Zacznijmy więc od piosenki. Muszę szczerze przyznać, ze od razu mi się spodobała i bardzo wpadła mi w ucho. Melodia jest bardzo chwytliwa, przez co zachęca do tańca. Muszę odnieść się także do tego, że urzekły mnie głosy członków zespołu. Zazwyczaj mam tak, że nie podobają mi się barwy głosu kilku osób w zespole i z czasem się do nich przyzwyczajam, ale teraz było zupełnie inaczej. Wszyscy mają ogromny talent i dziwię się, dlaczego zespół nadal jest nugu, skoro maja sie czym pochwalić.

Jeśli chodzi o teledysk - cudowny. Bardzo spodobała mi się edycja teledysku i włożona w to praca, ponieważ jest naprawdę profesjonalny (chodzi tutaj o obróbkę techniczną, przejścia itp.) Jestem pełna podziwu. Dodatkowo muszę powiedzieć, że bardzo podoba mi się ten motyw zmiany scenerii, gdzie co chwilę konkurują ze sobą dwie scenerie, w których widzimy takie momenty jak układ taneczny, lub zbliżenia na poszczególnych członków zespołu. To potwierdza, że teledysk jest naprawdę na wysokim poziomie.

Co do konceptu to zawsze tutaj mam największe problemy. Powiedziałabym, że jest to coś w stylu ukazania męskości, naturalności, a także seksapilu chłopaków, które się ze sobą mieszają i tworzą coś naprawdę świetnego. Możemy zauważyć chłopaków w marynarkach, a potem w skórzanych kurtkach i chokerach. Może chodzi tutaj o dwie strony, które się ze sobą gryzą? Sama nie wiem, ale powiem, że chłopcy wyglądają w teledysku niesamowicie.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 10/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze