DEBIUT FAVORITE

17:51

Cześć kochani!
Dziś chciałabym przybliżyć Wam temat debiutu FAVORITE z pierwszym singlem - PARTY TIME.

FAVORITE to girlsband, który zadebiutował 4 lipca 2017 roku z singlem "PARTY TIME" pod skrzydłami Astory Entertainment. W skład wchodzi sześć utalentowanych dziewcząt: AhRa, SeoYeon, GaEul, SaeBom, SuKyung i JungHee.


Jeśli chodzi o piosenkę, nie spodobała mi się ona. Na początku wydawała się być tajemnicza, choć w końcu zamieniła się w urocza piosenkę, która trochę wkurzała swoim rytmem. Muszę przyznać, ze dziewczyny są bardzo młode i utalentowane, ale to jednak nie jest to, na co liczyłam patrząc przez pryzmat teaseru, konceptu i teledysku, do którego piosenka w ogóle nie pasuje.

Co do teledysku - ten bardzo mi się spodobał. Jest bardzo tajemniczy, akcja odgrywa sie w większej mierze w lesie, gdzie trafia główny bohater i poznaje dziewczyny, które go do tego lasu w jakiś sposób przenoszą. Akcja przenosi się również do domku, w którym główny bohater znajdował się na początku. Jest w nim mnóstwo sztalug malarskich i rzeźb, więc możemy wywnioskować, że chłopak jest artystą, a dziewczyny mogą być jego muzami, tworami wyobraźni. Możemy też założyć, że jest to tylko sen, bo na samym początku chłopak "zasypia", a na koniec piosenki nagle budzi się w swoim łóżku. Uważam jednak, że cały teledysk jest bardzo pomysłowy.

Jeśli natomiast chodzi o koncept, to uważam go za bardzo ciekawy. Skrywa w sobie nutę delikatności, pomieszanej z kobiecością i tajemniczością. Lubię klimaty tajemnicze (za dużo dramatów, Ola) i myślę, że jest to miłe oderwanie od wiecznie tych samych konceptów, jakimi są seksowny i uroczy. Jednak muszę przyznać, że w tym koncepcie możemy odnaleźć także charakterystyczne dodatki świadczące o tym, ze jest to również mieszanka seksownego z uroczym, zgrabnie udekorowana kobiecością, delikatnością i przede wszystkim tajemniczością.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 7/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze