COMEBACK HOTSHOT

13:45

Cześć kochani!

Dziś chciałabym wspomnieć pokrótce o najnowszym comebacku zespołu HOTSHOT z piosenką JELLY.

HOTSHOT to boysband, powstały w 2014 roku pod przewodnictwem Star Crew Entertainment. W skład zespołu wchodzi sześciu chłopaków: Junhyuk, Timoteo, Kid Monster, Yoonsan, Hojung i Sungwoon. Comeback przypadający na 15 lipca  odbywa się w pięcioosobowym składzie (bez Sungwoona).


Zacznijmy więc od piosenki. Według mnie jest średnia. Nie przypadła mi do gustu, ponieważ nie jest w moim typie. Może i jest skoczna, można się przy niej dobrze bawić, ale to nie jest to, czego oczekiwałam. Liczyłam na coś znacznie lepszego tym bardziej, że piosenka w ogóle nie pasuje do konceptu, jaki obrali sobie chłopcy tym razem. Jednak muszę podkreślić, że członkowie zespołu mają bardzo przyjemne głosy i bardzo fajnie się ich słucha.

Teledysk według mnie jest bardzo pomysłowy, utrzymywany w tajemniczym klimacie. Większość teledysku zajmuje jednak prezentacja układu tanecznego przez zespół, jakby nikt nie miał pomysłu na zamysł teledysku. Fabuła jest szczątkowa. Możemy zauważyć chłopaków w różnych sytuacjach (np. w klatce dla ptaków), ale to nie jest coś, nad czym można by się dłużej zastanawiać. Jednak podoba mi się sceneria, w jakiej jest nagrywany cały teledysk, a także zimna i ciemna kolorystyka.

Koncept mogę zakwalifikować do seksownego, ponieważ możemy zauważyć stroje, które przyciągają uwagę i sprawiają, że nie można odwrócić wzroku od seksownie poruszających się mężczyzn. Jest też duża ilość nagich absów, co jest jakby błogosławieństwem zesłanym dla hard stanów. Muszę przyznać, że mnie samej podobając się bardzo stroje, jakie noszą chłopaki w teledysku. Jestem wielką fanką za dużych koszul, wciągniętych w spodnie i czarnych, przylegających rurek.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.
Moja ocena: 7/10

Do następnego! ♥
haruka x 

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :) Może chcielibyście, bym dodała posta o teorii odnoście jakiegoś MV?

You Might Also Like

0 komentarze