ULUBIEŃCY LIPCA: KPOP

17:09

Dziś pojawiłam się z k-popową wersją ulubieńców miesiąca. Przypominam, ze wszystko może ulec zmianie, bo to dopiero moje pierwsze posty i sama nie wiem jak będzie to wszystko wyglądało. Zapraszam do czytania!



   1. ULUBIONA PIOSENKA:

Zdecydowanie ulubioną piosenką miesiąca zostaje "21st CENTURY GIRLS" od BTS. Piosenka jest dość mocna. Występuje w niej wiele partii raperów wraz z towarzystwem mocnego bitu. Bardzo mi się spodobała i w sumie odkryłam ja niedawno, ale od razu skradła moje serce. 


   2. ULUBIONY MV:

Ulubionym teledyskiem będzie teledysk do "KO KO BOP" od EXO. Teledysk jest moim zdaniem świetny, troszkę zakręcony i szalony, ale hej, przecież to wakacje! No właśnie, tematyka całego teledysku jest utrzymywana w wakacyjnym klimacie, przez co można bardzo fajnie odczuć, ze są w końcu wakacje i mamy wolne, możemy odpoczywać i robić szalone rzeczy.



   3. ULUBIONY COMEBACK:

To miejsce zdecydowanie będzie należeć do KARD. Miałam wielki dylemat między ZICO, a włąśnie KARD, ale finalnie wybrałam ten właśnie zespół. Wszyscy poradzili sobie świetnie. Piosenka "HOLA HOLA" jest świetna tak samo, jak wakacyjny teledysk. Niebo.



   4. ULUBIONE DANCE PRACTICE;

W tej kategorii wygrywa dance practice do DON'T WANNA CRY od SEVENTEEN. Cała piosenka bardzo mi się podoba, a w układzie tanecznym dosłownie się zakochałam. Wiele razy próbowałam się go nauczyć, ale kończyło się fiaskiem i smutkiem, bo to jednak nie jest mój poziom. Jestem pod wrażeniem synchronizacji ruchów całego zespołu.

   5. ULUBIONY IDOL:

W tym miesiącu mianem najulubieńszego idola mianuję PARK CHANYEOLA z EXO, który dosłownie skradł moje serce. Coraz częściej zastanawiam się, czy przypadkiem nie wkradnie się na miejsce mojego ub i nie zostanie moim drugim ub (bo Jiyonga nigdy w życiu nie dropnę). 
PARK CHANYEOL to 24-letni raper, członek zespołu EXO, w którym zadebiutował w 2012 roku. Początkowo należał do unitu EXO-K. Może cieszyć się ogromnym zainteresowaniem wśród zagranicznych producentów i artystów (np. piosenka Far East Movement x Marshmello ft. Chanyeol - Freal Luv). Jest kochaną kluseczką, która chciałabym wytulić i powiedzieć, jak wiele dla mnie znaczy.




Jak na dziś to tyle. Z miesiąca na miesiąc będzie pojawiało się więcej podpunktów, do których mogę się odnieść, ale nie chciałabym Was zrazić na sam początek.



Do następnego!


haruka x

You Might Also Like

0 komentarze