COMEBACK PENTAGON

21:13

Cześć kochani ♥

Dziś zajmiemy się kolejnym comebackiem, jakim jest PENTAGON, którzy wrócili uwaga, uwaga DZISIAJ ze swoim kolejnym singlem - Pretty Pretty.

To chyba pierwszy raz, kiedy robię recenzję w dzień wyjścia teledysku i bardzo się stresuję, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba.

PENTAGON to boysband, który zadebiutował w październiku tamtego roku. Składa się on z dziesięciu bardzo utalentowanych, a także przystojnych mężczyzn: Jinho, Hungseok, Hui, E'Dawn, Shinwon, Yeo One, Yan An, Yuto, Wooseok i Kino.


Od razu muszę napisać, że zakochałam się w piosence. Jest lekka, bardzo przyjemnie się jej słucha. W znacznej mierze przeważają partie wokalów, ale to nie jest problemem - przynajmniej nie dla mnie (choć wolę piosenki z takim "pierdolnięciem").

Co do teledysku - urzekło mnie to, że nie zrobili z tego kolejnego nad wyraz uroczego lub wręcz przeciwnie - cholernie bad teledysku. Podoba mi się ta oryginalność. Nie widziałam jeszcze nigdy podobnego teledysku, więc to duży plus dla chłopaków. Bardzo podoba mi się ta historia, ponieważ nie potrzeba miliona domysłów i teorii. Jest prosta. Chłopak zakochuje się w dziewczynie i dla niej uczy się tańca, czyli czegoś, w czym nigdy nie był dobry, jednocześnie mierząc się z jego odwiecznymi "wrogami", pokazując im kto tu tak na prawdę rządzi.

Również podoba mi się koncept. W połowie jest typowo "dresiarski", a druga połowa to koncept szkolny. Można również zauważyć takie motywy jak walka o dziewczynę, dążenie do celu, a także chęć przeciwstawienia się silniejszym.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja, ponieważ ja czułam się świetnie przy pisaniu tego. Najbardziej lubię takie teledyski, przy których nie trzeba dużo mówić, bo wszystko jest jasne i klarowne.

Moja ocena: 10/10

Zapraszam Was do obejrzenia teledysku i własnej oceny ♥


Do następnego! ♥

haruka x

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze