COMEBACK BTS - NOT TODAY

21:54

Cześć  :)

Dziś postanowiłam dodać posta o drugim MV od BTS, które wyszło zaledwie wczoraj, bijąc rekordy pobite przez chłopaków ze "Spring Day".


Od razu muszę przyznać, że sama piosenka cholernie mi się spodobała. Idealnie uderzyła w moje klimaty, zaszczycając mnie mocnym brzmieniem, dzięki któremu mam ochotę skakać i tańczyć. Zauważyłam, że przy większościach piosenek Bangtanów właśnie tak się czuję. Jednak "Not Today" to coś, co pokochałam od pierwszego przesłuchania i na pewno znajdzie się w moich ulubieńcach lutego. O dziwo bardzo spodobały mi się tutaj solówki Rap Monstera. Nigdy za bardzo nie przepadałam za jego partiami, jednak te rozgrzały moje serduszko.

Co do teledysku - COOOOOOOOOOOOO. Muszę przyznać, ze nie zrozumiałam go. Za każdym razem, kiedy go oglądałam, starałam się bardziej go zrozumieć, przejrzeć mu się z różnych stron, ale nic do mnie nie przemawiało. Sama nie wiem jak to ująć, może po prostu teledysk nie posiada drugiego dna, lub ja jestem zbyt głupia, by go zrozumieć? Jedną z rzeczy, nad którą najbardziej się zastanawiałam to moment, gdzie poszczególni członkowie są "rozstrzeliwani", a Jungkook obraca się z przerażeniem w oczach, by później dostrzec w jego oku odbicie niego samego. Sama nie wiem jakie ma to przesłanie. Może Kookie jest w tym teledysku psychicznie chory i wszystko co tam się działo to były tylko wytwory jego wyobraźni? Najdziwniejsze jest to, że w każdym teledysku BTS, to właśnie Jungkook odgrywa najważniejszą rolę. Nie zastanawia Was to?

Koncept. Właśnie, koncept. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Chłopaki wyglądają po prostu zjawiskowo i muszę szczerze przyznać, że rozłożyli mnie na łopatki swoim cudownym wyglądem i tą mimiką twarzy, która idealnie pasowała do całego teledysku. Najlepiej według mnie wyglądali Jimin i Namjoon. Czemu? Sami się przekonajcie (*lenny*).

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja, ponieważ ja czułam się świetnie przy pisaniu tego. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.


Moja ocena: 10/10

Zapraszam Was do obejrzenia teledysku i własnej oceny ♥


Do następnego! ♥

haruka x

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze