COMEBACK TWICE

21:42

Hej!

Nigdy bym się tego nie spodziewała, ale dziś przychodzę do Was z comebackiem girls bandu. Nigdy wcześniej nie dodawałam posta z comebakiem żadnego gb, więc mam nadzieję, ze dobrze mi pójdzie. Zajmę się comebackiem TWICE, który miał miejsce 19 lutego, czyli zaledwie cztery dni temu z piosenką "KNOCK KNOCK".

TWICE to zespół powstały w październiku 2015 roku, pod skrzydłami JYP Entertainment. Członkiniami są: Nayeon, Momo, Sana, Jeongyeon, Jihyo, Mina, Tzuyu, Dahyun i Chaeyoung


Co do piosenki, po pierwszym jej odsłuchaniu miałam dość mieszane odczucia. Pomyślałam, ze to jest po prostu kolejne gówno posypane brokatem, w dodatku bez przesłania, ale jednak za drugim razem bardzo mi się spodobała. Postarałam się także wsłuchać w tekst i spróbować go zrozumieć. Szczerze? Nie jest aż tak źle jak myślałam, Nie słuchałam za bardzo girls bandów, a od TWICE słyszałam tylko "Like OOH-AHH", co dla mnie było ogromną przesadą i próbowaniem zrobić czegoś dobrego z niczego.

Teledysk w sumie również mi się spodobał. Jest naturalny, widać w nim, ze dziewczyny dobrze się dogadują i dobrze się ze sobą bawią. Bardzo spodobały mi się motywy rysunków bajek w książeczce, która "nagle" pojawiła się na progu drzwi domu. Najbardziej rozbawił mnie moment, kiedy Papa JYP stanął w drzwiach i zaczął machać do kamery, uśmiechając się jak głupi. Całokształt teledysku wypadł według mnie bardzo dobrze, bo widać, że dziewczyny nie robią nic na siłę, nie próbują na siłę być nie wiadomo jak urocze.

Szczerze? Nie przepadałam za uroczymi konceptami u gbandów (głównie przez Orange Caramel) aż do teraz. Ten koncept u TWICE pasuje mi o wiele bardziej, niż np. szkolny. Dziewczyny mają typową urodę dla słodkiego konceptu, więc nie dziwię się, ze wykorzystują swój potencjał, jednocześnie nie robiąc niczego na siłę.

W sumie ode mnie to tyle. Mam nadzieję, że podobała się Wam moja recenzja, ponieważ ja czułam się świetnie przy pisaniu tego. Super będzie, jeśli zostawicie coś po sobie i napiszecie, czy teledysk Wam się spodobał.

Moja ocena: 7/10

Zapraszam Was do obejrzenia teledysku i własnej oceny ♥


Do następnego! ♥

haruka x

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze