COMEBACK SHINHWA

18:59

Cześć kochani ♥

Dziś przychodzę do Was z kolejnym comebackiem, który miał miejsce 5 stycznia bieżącego roku. Zajmiemy się zespołem SHINHWA i ich nową piosenką - Touch.

SHINHWA jest uważany za najdłużej nadal działający zespół w historii k-popu. Powstał on w 1998 roku. W skład bbandu wchodzą: Andy Lee, Eric Mun, Lee Min-woo, Jun Jin, Kim Dong-wan i Shin Hye-sung.



Szczerze powiedziawszy to nigdy wcześniej nie miałam kontaktu z tym zespołem, ponieważ jakoś specjalnie nie ciągnęło mnie do ich muzyki, jednak postanowiłam zrecenzować ich najnowsze MV. o dziwo bardzo mi się spodobało, co jest dla mnie miłą niespodzianką.

Przesłuchałam piosenkę kilka razy przy okazji oglądania teledysku i niestety muszę stwierdzić, że nie spodobała mi się. Oczekiwałam czegoś zupełnie innego, ale spokojnie. Mam nadzieję, ze uda mi się jeszcze przekonać do ich muzyki, bo muszę przyznać, ze dyskografię mają bardzo bogatą i zapewne znajdzie się coś dla każdego. 

Natomiast teledysk wydaje mi się być bardzo ciekawy. Widać, że skrywa się w nim jakiś głębszy sens, posiada on drugie dno, którego niestety nie jestem w stanie rozszyfrować (tak, moje beznadziejne umiejętności detektywistyczne, a raczej ich brak).

Chciałabym także dodać, że nie spodziewałam się tego, że członkowie zespołu, którzy mają już swoje lata mogą trzymać się tak dobrze. Gratulacje dla tych panów, że przeżyli ze sobą już tak długo, a trzymają się jeszcze lepiej. Nigdy bym nie powiedziała, że ci panowie są już przed czterdziestką. Mam nadzieję, że przez jeszcze długi czas zostaną na scenie.

Z mojej strony to wszystko. Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja recenzja i zapraszam Was do obejrzenia teledysku.

Moja ocena: 7/10 







Do następnego!! ♥

haruka x

p.s: piszcie, jakie comebacki/debiuty, a nawet starsze piosenki chcielibyście zobaczyć na moim blogu :)

You Might Also Like

0 komentarze